اگر این صفحه از سایت ما را مشاهده می کنید یعنی شارژ کارتریج شما تمام شده است و به دنبال استعلام قیمت شارژ کارتریج در محل هستید. احتمالا یا در وسط انجام کار های اداری هستید یا در حال پرینت گرفتن پروژه‌های درسیتان. باید به شما بگوئیم که در جای درستی هستید. پس نگران نباشید چون بدون داشتن استرس در مورد پیدا کردن بهترین سرویس دهنده شارژ کارتریج در محل ، ما در کمترین زمان سرویسکار خود را به محل شما می فرستیم. فقط کافیست که بر روی لینک زیر کلیک کنید و با ما تماس بگیرید یا در واتس اپ به ما پیام دهید.

شارژ کارتریج در محل امداد چاپگر

چرا شارژ کارتریج در محل را باید به امدادچاپگر بسپاریم؟

  1. در امدادچاپگر از تونر و جوهر های گرید A و با کیفیت استفاده میشود. این کار باعث می شود کیفیت دستگاه و چاپ بسیار بالا رود.
  2. میزان تونر در کارتریج به طور کامل و بدون هیچ گونه فضای خالی پر می شود. این کار مدت زمان استفاده از کارتریج را بالاتر می برد.
  3. ایاب و ذهاب در امداد چاپگر رایگان است. شما به راحتی در کمترین زمان کارتریج خود را شارژ می کنید و تنها ، تونر مصرفی یا قطعات نصب شده را می پردازید.
  4. امداد چاپگر به دلیل دسترسی به برندهای معتبر و درجه یک از قطعات اصل و با گارانتی جهت تجهیز پرینتر شما استفاده می کند.
  5. از زمانی که با امداد چاپگر تماس میگیرید تا زمانی که سرویسکار در محل شما حضور یابد تنها یک ساعت زمان لازم است.
  6. قیمت شارژ کارتریج در محل برای شما با توجه به سرویس و پشتیبانی بسیار مقرون به صرفه است.

شارژ کارتریج در محل چیه ؟؟؟

شارژ‌کارتریج در محل تهران

!__برای ثبت سفارش شارژ کارتریج در محل همین حالا تماس بگیرید__!

تماس با ما

قیمت شارژ کارتریج در محل

شارژ کارتریج

ایاب و ذهاب رایگان
  • ارسال کمتر از یک ساعت
  • تضمین کیفیت چاپ
  • تضمین چاپ حداکثری

شارژ کارتریج چیست؟

پرینتر (چاپگر) بعد از مدتی استفاده نیاز به تعمیر و تعویض کارتریج پیدا میکنند. کارتریج (cartridge) به قطعه ای نامیده میشود که وظیفه چاپ تصاویر و متن و… روی صفحه کاغذ را بر عهده میگیرد. این قطعه بعد از مدتی نیاز به تعویض پیدا میکند و در صورت عدم تعویض ممکن است به دیگر قطعات و اچزای پرینتر آسیب وارد شود. امداد چاپگر با تحویل سفارش دقیق، به موقع و کارآمد به کلیه مشتریان اطمینان می دهد که خدمات با کیفیتی را به آن ها ارائه دهد. کارشناسان این شرکت سفارش را طی مدت یک ساعت به مشتریان تحویل خواهند داد. استفاده از جوهر کم کیفیت ، باعث کاهش کیفیت چاپ خواهد شد. در واقع استفاده از جوهر و تونرهای تقلبی می تواند باعث آسیب به پرینتر و یا کارتریج شما شود. بنابراین استفاده از تونر با کیفیت جهت بهبود چاپ همواره اولویت اصلی مجموعه امدادچاپگر می باشد.

کارتریج را می توان به عنوان یکی از مهمترین بخش های دستگاه پرینتر در نظر گرفت. اگر این قطعه در دستگاه نباشد ما نمیتوانیم هیچ فایلی را پرینت بگیریم. وظیفه کارتریج تامین جوهر مورد نیاز برای پرینت است. تونر یا جوهر مورد نیاز برای پرینت درون کاریج ریخته می شود. باید بگوئیم که کارتریج ها به دو نوع تونری و جوهری تقسیم می شوند. و در زمان شارژ کارتریج باید جوهر مختص به همان نوع از پرینتر استفاده شود.
زمانی که تونر یا جوهر در کارتریج به پایان می رسد و دیگر دستگاه قادر به پرینت گرفتن نیست باید اقدام به شارژ‌کارتریج نمائید. شارژ‌کارتریج به شما این امکان را می دهد تا در هزینه های پرینتر صرفه جویی کنید. زیرا با این کار به تهیه مجدد کارتریج نیازی نیست. دانستن این نکته الزامی است که شارژ کارتریج دارای نکات و فنون خاصی است و به هیچ وجه خودتان اقدام به انجام این کار نکنید. چرا که با این کار ممکن است به کارتریج آسیب برسانید.

در چه صورتی باید از شارژ کارتریج منصرف شد؟

اگر از کارتریج خود در مدت زمان زیادی استفاده کرده اید ، ممکن است دیگر کارتریج امکان تعمیر نداشته باشد. سرویسکار امدادچاپگر با بررسی وضعیت کارتریج به شما می گوید که آیا کارتریج فعلی ارزش شارژ یا تعمیر کردن را دارد یا خیر. در صورتی که کارتریج فرسوده باشد به شما پیشنهاد می شود تا یک کارتریج نو تهیه نمائید.

چه زمانی شارژ کارتریج تمام می شود؟

اگر در زمان پرینت گرفتن ، چاپ نهایی دارای کیفیت خوبی نیست می توان گفت که شارژ‌کارتریج رو به اتمام است. از طرفی دیگر ، اگر روی برگه های چاپ شده، خطوط رنگی یا سفید و نیمه مشاهده می کنید به معنای تمام شدن تونر یا جوهر می باشد.

برای شارژ‌کارتریج به چه تجهیزاتی نیاز است؟

تهیه وسایل شارژ کارتریج قبل از انجام این کار بسیار مهم است. انبر، دستکش، فرچه، پیچ گوشتی، تونر یا جوهر مخصوص ، درام و چیپست از جمله تجهیزاتی هستند که در زمان شارژ‌کارتریج باید همراه شما باشند. اگر درام کارتریج دارای خط و خش باشد، در زمان پرینت خط هایی افقی را ممکن است روی صفحه پرینت شده مشاهده کنید. در غیر این صورت نیازی به تعویض درام ندارید.

نکات مهم در مورد تونر هنگام شارژ کردن کارتریج

همانطور که پیشتر گفته شد هر کارتریج دارای تونر مخصوص به خود است. بنابراین در زمان خرید کارتریج به این نکته توجه داشته باشید که تونر مختص به مدل کارتریج خود را انتخاب نمائید. می توان برای تمیز کردن محفظه کارتریج هم از فرچه و هم از وکیوم استفاده نمود. وکیوم امروزه روشی جدیدتر برای تمیز کردن کارتریج است. باید بدانید که اگر موارد مذکور رعایت نشود، ممکن است به پرینتر و نحوه چاپ گرفتن آسیب بزنید و هزینه تعویض پرینتر را به خود تحمیل کنید.

چرا شارژ کارتریج در محل را انتخاب کنیم؟

اولین ومهم ترین دلیل عدم انتقال پرینتر و تکان دادن آن است. چرا که وقتی مشتری خود اقدام به انتقال پرینتر به مرکز تعمیرات می کند، ممکن است آسیب هایی به دستگاه وارد نماید. از سوی دیگر هزینه جابجایی ممکن است برای مشتریان مقرون به صرفه نباشد. بنابراین امدادچاپگر تنها با انتقال سرویسکار و وسایل و تجهیزات مورد نیاز به صورت رایگان در محل شما اقدام به شارژ‌کارتریج شما می نماید. از سوی دیگر قیمت شارژ کارتریج در محل برای شما به صرفه تر می باشد.

سوالات متداول

ما به سوالات متداولی که در قبل، حین و بعد از سفارش، برای مخاطبان ایجاد میشود را پاسخ داده ایم.

کیفیت پرینتر بعد از شارژ کارتریج توسط امدادچاپگر کاهش پیدا می کند؟

خیر، کیفیت پرینتر بعد از شارژ بستگی به تونر استفاده شده دارد، اگر تونری که استفاده می شود با کیفیت و اصلی باشد کیفیت به هیچ عنوان افت نداشته و مانند روز اول خرید پرینتر شروع به چاپ میکند. شرکت امدادچاپگر با گارانتی سرویس خود، این اطمینان را به شما خواهد داد که هیچگونه کاهش و افت کیفیتی نداشته باشید.

کارتریج پرینتر شما قابل شارژ است؟

در صورت سالم بودن کارتریج، اکثر کارتریج پرینترهای لیزری قابلیت مجدد شارژ را دارا هستند.

شارژ‌کارتریج یا خرید کارتریج جدید؟

با توجه به کیفیت کار امداد چاپگر و گارانتی شرکتی، نیاز به صرف هزینه بیشتر برای خرید کارتریج نیست!

چجوری تشخیص بدیم کارتریجمون اصله یا تقلبی؟

در قسمتی که مشخصات روی کارتریج هستش اگر برچسب باشه یعنی کارتریج شما اصل نیست و تقلبیه ولی اگر مشخصات کارتریج حک شده بود کارتریج شما اصله!

با هربار شارژ‌کارتریج باید قطعات مصرفی را نیز هم تعویض کنیم؟

کارتریج دارای چند قطعه مصرفی می باشد که در کیفیت و پرینت بدون حاشیه و خط های اضافی تاثیر دارند که باید طبق دستورالعمل های شرکت سازنده تعویض شوند. بنا بر تشخیص تکنسین در صورت لزوم قطعات باید تعویض شوند.

تعداد پرینت بعد از شارژ کارتریج در محل چه چقدر است؟

تعداد برگه ای که شما بعد از شارژ میتونید با کارتریجتون پرینت بگیرید مربوط به ظرفیت مخزن کارتریج شما داره که چقدر تونر در خودش جا بده! اما امداد چاپگر اطمینان این موضوع رو به شما میده که بعد از شارژ توسط این مرکز حداکثر استفاده از میزان چاپ کارتریج خود را ببرید.

اگر مشکلی پیش اومد بعد از شارژ، چیکار کنیم؟

خدمات ارائه شده توسط امداد چاپگر بسیار با کیفیت انجام میشه و بعد از اتمام کار از پرینتر چندبار تست گرفته میشه تا صحت کار مشخص بشه، ولی خب کاره دیگه پیش میاد! اگر مشکلی بود میتونید تماس بگیرید چون خدمات امداد چاپگر دارای گارانتیه!

آیا لازم است که با شارژ‌کارتریج درام تعویض شود؟

درام پرینتر های لیزری، در دو نوع جدا و متصل تولید می شوند و در اختیار مشتری قرار می گیرند. کارتریج های دارای درام جدا دارای ماندگاری بیشتری هستند و و پس از سه الی چهار بار شارژ کاتریج بایستی تعویض شوند. در کارتریج های دارای درام متصل، پس از دو بار شارژ‌کارتریج درام عوض می شود. نکته کلیدی مهم دیگری که باید به خاطر داشته باشید این است که در زمان اولین شارژ کارتریج درام را عوض نمائید چرا که از پودر مرغوب و اصل در آن استفاده نشده است.

آیا می توان به صورت خود آموز اقدام به شارژ کارتریج نمود؟

در مقالات مختلف سایت امدادچاپگر ، آشنایی با قطعات مختلف پرینتر و کارتریج و همچنین آشنایی با شرکت های تولید کننده پرینتر برای شما کاربران گرامی با جزئیات بیان شده است. اما فرایند شارژ پرینتر امری بسیار اختصاصی است و تنها بایستی توسط تکنسین های مهارت دیده انجام شود. اگر تنها با مشاهده چند ویدئوی آموزشی اقدام به این کار نمائید ممکن است به دستگاه پرینتر خود آسیب برسانید.

نحوه تعیین زمان شارژ کارتریج رنگی به چه صورت می باشد؟

در صورتی که از پرینتر رنگی استفاده می نمایید بایستی به چند نکته در مورد شارژ کارتریج آن توجه نمایید. کم شدن مقدار تونر هر رنگ بستگی به میزان مصرف شما از آن رنگ دارد. به عنوان مثال بعضی کاربران تنها از رنگ مشکی این نوع پرینترها استفاده می نمایند و فقط به چاپ سیاه سفید احتیاج دارند، در این صورت فقط کارتریج مشکی آن ها مصرف می شود و مقدار تونر آن پایان می یابد. در صورت استفاده از چاپ های رنگی نیز هر رنگی که بیشتر مورد استفاده قرار گیرد زودتر تمام خواهد شد. با به اتمام رسیدن شارژ هر کدام از کارتریج ها، چاپ شما نسبت به آن رنگ کمرنگ خواهد شد و شما متوجه به اتمام رسیدن شارژ تونر آن رنگ بخصوص خواهید شد. علاوه بر این موضوع، روی صفحه نمایشگر پرینتر هم درصد های میزان شارژ هر رنگ و به اتمام رسیدن آن نیز نمایش داده می شود و شما به راحتی می توانید زمان شارژ کارتریج مورد نظر را تعیین نمایید.

آیا با به اتمام رسیدن شارژ یک کارتریج رنگی، تمامی آن ها بایستی شارژ شوند؟

این موضوع یکی از پر تکرار ترین سوالات کاربران می باشد. در پاسخ بدبن سوال بایستی بگویم، خیر. شما نیاز نیست با به اتمام رسیدن تونر هر کارتریج تمامی آنها را شارژ نمایید. شما می توانید تنها کارتریجی که شارژ آن به پایان رسیده و رنگ آن کمرنگ شده را شارژ نمایید. در این صورت فقط هزینه شارژ یک کارتریج را می پردازید.

هزینه شارژ کارتریج های رنگی به چه صورت می باشد؟

همانطور که می دانید هر پرینتر رنگی لیزری شامل چهار کارتریج به رنگ های اصلی (مشکی،قرمز،آبی و زرد) می باشد. در صورت به اتمام رسیدن تونر هر کدام از کارتریج ها می توانید آن را شارژ نمایید. لازم به ذکر است در صورت شارژ هر چهار کارتریج به صورت سری، شما شامل تخفیف نیز خواهید شد. کارتریج های رنگی با هر بار شارژ نیاز به تعویض چیپست نیز دارند، که هزینه آن در شرکت امدادچاپگر کاملا رایگان می باشد و شما فقط هزینه تونر مورد استفاده را می پردازید.

قیمت شارژ کارتریج در محل چگونه محاسبه می شود؟

پاسخ به این سوال پس از بررسی برند و میزان پودر توسط تکنسین های امدادچاپگر در اختیار شما قرار می کیرد.

علاوه بر شارژ‌کارتریج چه خدمات دیگری در امدادچاپگر انجام می شود؟

  • شارژ کارتریج لیزری
  • تعمیر کارتریج لیزری
  • تعویض چیپست کارتریج
  • تعویض مگنت کارتریج
  • تعویض درام کارتریج
  • تعویض فوم رول بلید کارتریج
  • تعویض مخزن کارتریج
  • تخلیه‌ کامل تونر باقیمانده داخل کارتریج

چرا نباید کارتریج های جوهری را شارژ کنیم؟

همواره به کاربران پیشنهاد می شود تا تحت هیچ شرایطی کارتریج های جوهری را شارژ نکنند. در صورتی که این کار انجام شود، جوهر موجود در کارتریج روی قطعات داخلی پرینتر ریخته می شود و در زمان شارژ باید حفره ای در کارتریج ایجاد شود. این حفره موجب می شود عملکرد پرینتر با اختلال مواجه شود.

در چه شهرهایی می توان از خدمات شارژ کارتریج در محل استفاده کرد؟

شارژ کارتریج در محل توسط امدادچاپگر تنها در شهر تهران انجام می شود.

چطور می توانیم با تنکسین های امدادچاپگر در تماس باشیم؟

شما به راحتی می توانید به صورت تلفنی یا ارسال پیام از طریق واتس اپ با ما تماس بگیرید. سرویس کاران ما در کمتر از یک ساعت در محل شما حاضر خواهند بود.

کدام یک بهترین گزینه است؟ شارژ‌کارتریج یا تعویض کارتریج؟

کارتریج دارای قیمت تقریبا بالایی است و شارژ آن می تواند در صرفه جویی در هزینه های بسیار موثر واقع شود.

چرا پس از شارژ‌کارتریج کیفیت چاپ بهبود نیافته است؟

اگر پس از شارژ‌کارتریج هنوز کیفیت چاپ پائین است، به این معنا است که تونر مصرفی دارای کیفیت بسیار پائینی است. یا به اندازه کافی درون کارتریج ریخته نشده است.

معایب شارژ کارتریج چیست؟

اروری که گاها پس از شارژ کارتریج مشاهده می کنید، ارور خالی بودن کارتریج است، در پاسخ به این سوال باید بگوئیم، چیپست مشکل دارد. ممکن است چیپست در حال سوختن باشد. تعویض چیپست می تواند در رفع این مشکل به شما کمک کند.

قیمت شارژ‌کارتریج در محل در تمامی نقاط تهران

کارتریج ها فقط سه تا پنج مرتبه می توانند شارژ شوند. و پس از آن ممکن است که به چاپگر آسیب وارد کنند. کارشناسان امداد چاپگر کارتریج را بررسی می کنند. در صورتی که کارتریج امکان شارژ شدن نداشته باشد این مسئله را با مشتریان در میان می گذارند.

بهترین خدمات، بالاترین کیفیت

امداد چاپگر کار تعمیر و شارژ کارتریج طیف گسترده ای از پرینترهایی مانند HP ، Canon ، samsung و sharp را با کیفیت عالی انجام می دهد.

کارتریج های لیزری با ماده ای پودری به نام تونر پر می شوند و برای هر مدل پرینتر تونر مخصوص به آن وجود دارد و به طور کلی باید گفت کارتریج ها اختصاصی عمل می کنند.

کارتریج دارای قطعات حساس زیادی است. اگر با دقت از آن استفاده نشود این امر باعث شکسته شدن اجزای اصلی کارتریج می شود. اگر شما به طور منظم از آن مراقبت نکنید آسیب دیدن کارتریج به مراتب بیشتر است و دیگر قابلیت استفاده و شارژ کردن را نخواهد داشت و برای جایگزین کردن کارتریج نو باید هزینه زیادی را متحمل شوید.

پر کردن مجدد کارتریج را شارژ‌کارتریج می نامند که از نظر زیست محیطی بسیار عالی است.اینکار یک امر تخصصی می باشد و بهتر است برای حفظ کیفیت آن کارتریج را به دست افراد ماهر در این زمینه بسپارید. تجربه گسترده ی امداد چاپگر در زمینه شارژ انواع کارتریج ها آن ها را به بهترین شرکت در این حوزه تبدیل کرده است.

تعداد شارژ شدن کارتریج به عوامل مختلفی بستگی دارد اما مهم تر از همه ، میزان مراقبت از کارتریج است. کارتریجی که به خوبی مراقبت می شود ، می تواند چندین بار شارژ شود. در صورتی که کارتریج ها توسط افراد متخصص و با تونر های اصلی پر شوند ، اغلب می توان آن را بین 3 تا 4 بار شارژ کرد ، به طوری که در کیفیت چاپ آن تغییری ایجاد نشود.

قطعاً می توان عمر کارتریج تونر را با تعویض درام کارتریج در طی فرآیند پر کردن افزایش داد.

باید توجه داشته باشید که با شارژ کردن بیش از حد عملکرد کارتریج ها را کاهش می دهد به طوری که در هر بار شارژ مجدد کیفیت چاپ ده درصد پایین می آید و باعث فرسوده شدن کارتریج و وارد شدن آسیب های جدی به پرینتر می شود.

مزایای شارژ کارتریج

از آنجایی که تهیه کارتریج نو و فابریک هزینه زیادی را در بر می گیرد ، با شارژ‌کارتریج می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید. با توجه به اینکه از کارتریج استفاده مجدد می شود ، برای محیط زیست نیز خوب است و شارژ آن خود نوعی بازیافت محسوب می شود. استفاده از این فرآیند ، با استفاده از تجهیزات پیشرفته باعث کیفیت چاپ بسیار عالی خواهد شد و 70٪ نسبت به خرید کارتریج جدید صرفه جویی می شود.

چه موقع باید کارتریج را شارژ کرد

توصیه می کنیم به محض اینکه کیفیت چاپ شروع به افت کرد ، کارتریج را دوباره شارژ کنید. ادامه چاپ با یک کارتریج که در حال تمام شدن است به آن آسیب می رساند و احتمال پر شدن مجدد آن را کاهش می دهد.

به طور متوسط باید کارتریج پرینتر های لیزری را بعد از 6 ماه استفاده تعویض و یا شارژ کرد. تا زمانی که کارتریج شما در وضعیت خوبی قرار داشته باشد ، امداد چاپگر آن را برای شما دوباره شارژ می کند.

هر چه نسبت به این کار سریع تر اقدام کنید شانس شارژ مجدد کارتریج برای شما بیشتر است. اگر کارتریج خشک شود دیگر قابل استفاده نیست و باید دور انداخته شود.

روش مناسب برای استفاده از کارتریج

به محض خارج کردن کارتریج از چاپگر ، آن را در کیسه پلاستیکی قرار دهید. این کار باعث محافظت از کارتریج و جلوگیری از خشک شدن آن می شود. مراقب باشید هنگام حمل و نقل ، قطعات کارتریج را فشار ندهید تا آسیب نبینند. سعی کنید کارتریج را به دور از نور آفتاب و در جای خنک نگه دارید. کارتریج را پس از خارج کردن آن از چاپگر خود در اسرع وقت برای شارژ مجدد به مرکز امداد چاپگر بسپارید.

قیمت شارژ کارتریج در محل امداد چاپگر

از خدمات شرکت امداد چاپگر در زمینه شارژ‌کارتریج می توان به پشتیبانی کامل ، ارائه گارانتی کیفیت خدمات و سرعت عمل اشاره کرد. در امداد چاپگر هر کارتریج پس از پر کردن مجدد آزمایش می شود تا تأیید شود که جوهر یا تونر به طور صحیح از طریق نازل ها جریان دارد. در این مرکز هزینه شارژ کارتریج بسیار مقرون به صرفه می باشد ، به طوری که قیمت ها زیر نظر اتحادیه ی مربوطه می باشد و در صورت رضایت کامل مشتری تنها هزینه شارژ کارتریج گرفته می شود. کیفیت تونر تفاوت خاصی را در کیفیت چاپ ایجاد می کند. در امداد چاپگر از تونرهای درجه یک و مخصوص کارتریج برای مطابقت با رنگ های اصلی تولید کننده و اطمینان از بالاترین کیفیت خروجی ممکن برای هر نوع کارتریج استفاده می شود. در صورتی که از تونر های اصلی استفاده نشود احتمال وارد شدن آسیب های جدی به کارتریج و پرینتر شما بالاتر خواهد بود. اگر مشکلی در کارتریج شما وجود داشته باشد و دوباره شارژ نشود ، امداد چاپگر کارتریج را برای شما دوباره بازرسی و تعمیر می کند.

در صورتی که به خدمات ما نیاز دارید ، می توانید با امداد چاپگر تماس بگیرید. برای اطلاع از نحوه خدمت رسانی و دریافت قیمت شارژ کارتریج در محل با شماره های 02188532480، 09102221293 الی 09102221295 تماس حاصل فرمایید.