شارژ کارتریج

نحوه رفع اشکال در مورد اتصال چاپگر BROTHER

رفع اشکال در مورد اتصال چاپگر  BROTHER

در این مقاله آموزشی نحوه رفع اشکال در مورد اتصال چاپگر BROTHER بیان می شود برای اینکه بتوانید این مشکل را برطرف نمایید تا پایان با ما همراه باشید.

آیا تاکنون هنگام اسکن یک سند ، در صفحه LED چاپگر برادر خود پیام خطای error Check Connection received را دریافت کرده اید؟ آیا حتی زمانی که دستور چاپ خوب کار می کند و چاپگر در حال دریافت دستورات روی اتصال بی سیم شما است ، با چنین مشکلی روبرو شده اید؟ هنگامی که چاپگر اتصال کابل USB ، کابل LAN یا شبکه بی سیم را تشخیص نمی دهد ، پیام خطای Check Connection معمولاً هنگام اسکن کردن سندی در Brother Printer Error Check Connection ارسال می شود.

برای ثبت سفارش شارژ کارتریج و یا تعمیر پرینتر در امداد چاپگر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

021-88532480

09102221293

09102221294

09102221295

نکاتی در مورد چگونگی رفع اتصال و بررسی خطا در چاپگر Brother

برای حل مسئله پیام خطای بررسی اتصال چاپگر برادر توصیه می شود سیستم را حذف نصب و راه اندازی مجدد کنید و سپس برنامه را دوباره نصب کنید.

سعی کنید اسنادی را با استفاده از گزینه Scan از نرم افزار Control Center اسکن کنید. اگر چاپگر از طریق Control Center به شما پاسخ می دهد اما از دکمه «اسکن» در دستگاه برادر پاسخ نمی دهد ، تنظیمات فایروال را بررسی کنید.

ما به شما پیشنهاد می کنیم تنظیمات فایروال خود را بررسی کنید زیرا احتمال اینکه برنامه امنیتی ارتباط اسکنر شما را مسدود کرده باشد وجود دارد. اگر روشن است ، آن را خاموش کرده و دوباره اسکن سند را امتحان کنید.

اکنون می توانید با فشار دادن دکمه اسکن روی دستگاه ، اسکن را امتحان کنید. اگر دستگاه سند را اسکن می کند ، به این معنی است که فایروال قبلاً ارتباط را مسدود کرده بود. اگر قادر به اسکن نیستید ، بررسی کنید که آیا دکمه اسکن کردن در شبکه ثبت شده است.

اتصال چاپگر  BROTHER
اتصال چاپگر  BROTHER

مراحل رفع اشکال اتصال چاپگر BROTHER

اگر هنگام اسکن پیام خطای مربوط به Control Center دریافت شد ، از نرم افزار Control Center استفاده کنید. اگر نرم افزار Control Center نصب نشده است ، می توانید درایور اسکنر را از سایت این شرکت بارگیری کنید.

اگر دستگاه شما با استفاده از اتصال Wi-Fi متصل است و قادر به اسکن سند نیست ، این احتمال وجود دارد که دو یا چند رایانه در شبکه متصل شده باشند که ممکن است این مشکل را ایجاد کند.

رایانه خود را برای دو یا چند اتصال شبکه فعال بررسی کنید. بعضی اوقات ، رایانه به بیش از دو اتصال بی سیم متصل است. یک اتصال انتخاب کنید و سایر ارتباطات را غیرفعال کنید.

سعی کنید با خاموش کردن چاپگر ، رایانه و روتر خود Brother power flee را انتخاب کنید. قبل از اینکه همه دستگاه ها را دوباره روشن کنید ، 30 ثانیه صبر کنید. Power Flee فرایندی است که طی آن قطعی برق اضافی از دستگاه شما برطرف می شود.

درایور اسکنر Brother Printer خود را حذف نصب کنید ، رایانه خود را مجدداً راه اندازی کرده و با بارگیری آن از درایور اسکنر را دوباره نصب کنید. پس از اتمام مراحل نصب ، با فشار دادن دکمه اسکن دستگاه خود ، اسکن یک سند را امتحان کنید.

اگر کامپیوتر شخصی در خانه دارید ، سعی کنید اسناد را از طریق این رایانه اسکن کنید.

پیشنهاد ویژه: نحوه رفع خطای 60.02 چاپگر HP

خدمات امداد چاپگر

پس از انجام ترفندهای فوق ، اگر نمی توانید پیام خطا Check Connection  را در Brother Printer خود برطرف کنید ، توصیه می شود برای پشتیبانی بیشتر با شرکت امداد چاپگر در تماس باشید. شما کاربران گرامی می توانید جهت دریافت سرویس شارژ کارتریج در محل با تکنسین های امدادچاپگر در تماس باشید. شما همچنین می توانید جهت دریافت آخرین اطلاعات روز دنیا در زمینه پرینتر های نوظهور و قدیمی به بخش مقالات سایت امداد چاپگر مراجعه کنید. برای استفاده از خدمات بی عیب و نقص این مرکز می توانید از طریق آنلاین و یا از طریق شماره های 02188532480، 09102221293 الی 09102221295 با این مرکز ارتباط برقرار کنید. تکنسین های مجرب شرکت امدادچاپگر جهت شارژ کارتریج همواره از تونر گرید a (با کیفیت ترین تونر موجود) استفاده می نمایند بنابراین شما چاپی با کیفیت بسیار بالا را تجربه می نمایید. همچنین با پر کردن مخزن کارتریج بیشترین تعداد چاپ را خواهید داشت. سرویس ایاب و ذهاب نیز کاملا رایگان می باشد کافیست با مرکز امدادچاپگر تماس حاصل نمایید.

پیشنهاد ویژه: شارژ کارتریج در طرشت

جهت شارژ کارتریج اچ پی خود در محل و با استفاده از تونر گرید a کافیست با مرکز امدادچاپگر تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا