شارژ کارتریج

خطاها پس از شارژ کارتریج

خطاها پس از شارژ کارتریج |تفاوتی نمی‌کند که مدل دستگاه پرینتر شما چه برند و قیمتی دارد یکی از مشکلات رایجی که تمامی پرینتر‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، خطاها و مشکلات پس از شارژ کردن کارتریج است.
در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با، این خطاها و مشکلات پس از شارژ کردن کارتریج آشنا کنیم.

شما کاربران گرامی می توانید جهت دریافت سرویس شارژ کارتریج در محل با تکنسین های امدادچاپگر در تماس باشید. شما همچنین می توانید جهت دریافت آخرین اطلاعات روز دنیا در زمینه پرینتر های نوظهور و قدیمی به بخش مقالات سایت امداد چاپگر مراجعه کنید. تکنسین های مجرب شرکت امدادچاپگر جهت شارژ کارتریج همواره از تونر گرید a (با کیفیت ترین تونر) استفاده می نمایند به همین دلیل چاپی با کیفیت بالا و بی عیب و نقص به شما کاربران گرامی ارائه می دهند. همچنین با پر کردن مخزن کارتریج شما می توانید چاپ حداکثری را تجربه نمایید. سرویس ایاب و ذهاب نیز در مرکز امدادچاپگر کاملا رایگان می باشد. کافیست با ما تماس حاصل نمایید.

نشناختن کارتریج بعد از شارژ

کاربران اغلب از بروز مشکلات کوچک و بزرگی شکایت می‌کنند. مشکلاتی مانند شناسایی نشدن کارتریج در دستگاه و یا پرینت نگرفتن پرینتر. یکی از این عوامل، به بسته بندی کارتریج مربوط می‌شود.
اگر روکش پلاستیکی کارتریج را از دستگاه جدا نکنید، پرینتر کارتریج را شناسایی نخواهد کرد. نصب نادرست و کثیف بودن اتصالات نیز، می‌تواند به عدم شناسایی کارتریج پرینتر منجر شود.
مسئله‌ی مهم دیگری که وجود دارد باید توجه داشته باشید که چه زمانی فریمور و درایور خود را به‌روزرسانی کرده‌اید؟
چنانچه به‌روزرسانی برای زمان‌های گذشته است بهتر است که هر چه سریع‌تر دست بکار شوید و برنامه را به‌روزرسانی کنید.
خوب است در جریان باشید که عمده‌ترین مشکلات مربوط به پرینتر بعد از شارژ کارتریج است که مربوط به آپدیت نبودن نرم‌افزارهای مرتبط به پرینتر است.
برای دریافت آخرین نسخه برنامه‌ها، می‌توانید به سایت‌های تولیدکنندگان پرینتر مراجعه کنید.

شارژ کارتریج اچ پی در امدادچاپگر

کاربران گرامی شما می توانید جهت شارژ کارتریج اچ پی خود در محل نیز با مرکز امدادچاپگر تماس حاصل نمایید. تکنسین های این مرکز در اسرع وقت در محل شما حاضر شده و با استفاده از ابزار و تجهیزات پیشرفته اقدام به شارژ می نمایند. سرویس ایاب و ذهاب نیز کاملا رایگان می باشد.

برای ثبت سفارش شارژ کارتریج در محل و یا تعمیر پرینتر در محل در امداد چاپگر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

                                                                          021-88532480

                                                                           09102221293

                                                                           09102221294

                                                                           09102221295

کمرنگ پرینت گرفتن

به یاد داشته باشید که، کارتریج منبع تامین رنگ پرینتر است. یعنی جوهر و یا پودری که پرینتر برای چاپ اسناد به آن نیاز دارد درون این منبع قرار می‌گیرد.
اگر میزان تونر و یا جوهر ریخته شده درون کارتریج، از حد همیشگی کمتر باشد و یا ماده مصرفی از کیفیت بالایی برخوردار نباشد، با اسنادی کمرنگ مواجه خواهید شد.
هم‌ترین عامل، کیفیت پودری است که درون کارتریج شما قرار می‌گیرد، اگر این پودر از حد لازم کمتر بوده و یا کیفیت آنچنانی نداشته باشد اسناد و متون کمرنگ چاپ خواهند شد.
حالا باید نوع کاغذ انتخابی برای پرینتر را بررسی کنید، از کاغذ‌های استاندارد و معمولی بهره ببرید تا، پروسه چاپ را دچار مشکل نکنید.
خوب است که برای پیشگیری از چنین مشکلاتی شارژ کارتریج را به دست افراد مجرب و ماهر بسپارید.

خدمات امدادچاپگر

شرکت امدادچاپگر در زمینه شارژ کارتریج و تعمیر پرینتر در محل فعالیت دارد. تکنسین های شرکت امدادچاپگر جهت شارژ کارتریج همواره از تونر گرید a استفاده می نمایند تا کاربران گرامی شاهد بالاترین کیفیت چاپ باشند. علاوه بر این متخصصین امدادچاپگر مخزن کارتریج را از تونر پر می نمایند و این بدبن منظور است که شما کاربران عزیز بتوانید بیشترین تعداد چاپ را داشته باشید. جهت شارژ و یا تعمیر پرینتر خود کافیست با مرکز امدادچاپگر تماس حاصل نمایید.

آخرین مطلب :

کاغذ پرینتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا