شارژ کارتریج

شارژ کارتریج HP CP5225 – 307A

تمامی پرینتر های لیزری شامل یک یا چند کارتریج می باشند. کارتریج از قطعات اصلی پرینتر می باشد زیرا عمل چاپ را به عهده دارد. داخل کارتریج نیز حاوی یک مخزن است جهت جای گیری تونر و یا همان جوهر جهت چاپ. بنابراین یک چاپ با کیفیت به نوع تونر موجود در مخزن کارتریج بستگی دارد.

شارژ کارتریج HP CP5225 – 307A

پرینتر ها انواع مختلفی دارند از جمله (لیزری و جوهر افشان) . هر دو نوع پرینتر پس از مدتی استفاده احتیاج به شارژ مجدد دارند. اما بعضی از کارتریج ها قابلیت شارژ مجدد را ندارند. بنابراین دقت داشته باشید که کارتریج مورد استفاده شما حتما قابل شارژ مجدد باشد. همچنین به این نکته دقت کنید که تونر مورد استفاده جهت شارژ کارتریج (گرید a ) باشد تا شما بهترین کیفیت چاپ را تجربه نموده و اسیبی به پرینتر وارد نشود.

شارژ کارتریج توسط کاربر:

اگر می خواهید خودتان شارژ کارتریج hp 307A را انجام دهید بایستی نحوه کار با این پرینتر را اموزش دیده و از مهارت کافی برخوردار باشید. همچنین شما بایستی هنگام شارژ یک کارتریج کاملا مجهز بوده و ابزار و تجهیزات مورد نیاز را به همراه داشته باشید. تونر مورد استفاده جهت شارژ کارتریج نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. شما بایستی بتوانید تونر اصل را از یک تونر بی کیفیت تشخیص دهید. در صورت نداشتن ابزار مناسب و تخصص کافی پیشنهاد میشود این کار را به یم متخصص مجرب بسپارید تا اسیبی به دستگاه شما وارد نشود.

آموزش شارژ کارتریج سامسونگ

شارژ کارتریج توسط یک متخصص مجرب:

پیشنهاد می شود شارژ کارتریج 307a را حتما به یک متخصص بسپارید زیرا در صورت بروز هر گونه مشکل هنگام شارژ تمامی ابزار و قطعات مورد نیاز را به همراه دارد تا در لحظه مشکل را بر طرف نماید و دستگاه شما دچار اسیب نشود. همچنین این نوع کارتریج ها هنگام شارژ نیاز به چیپست دارند که یک متخصص حرفه ای به راحتی می تواند چیپست اصل را از غیر اصل تشخیص دهد.

شارژ کارتریج HP CP5225 – 307A در محل شما

شرکت امدادچاپگر جهت رفاه مشتریان گرامی و صرفه جویی در وقت و هزینه آن ها سیستم شارژ کارتریج در محل را راه اندازی نموده است. همچنین این سیستم باعث شده از اسیب رسیدن به کارتریج طی جابه جایی  ان جلوگیری شود. شما می توانید جهت شارژ کارتریج خود با کارشناسان مرکز امدادچاپگر تماس حاصل نمایید و از راهنمایی های ان ها بهره مند گردید.

قیمت شارژ کارتریج HP CP5225 – 307A

جهت اطلاع از قیمت شارژ کارتریج 307A کافیست با مرکز امدادچاپگر تماس حاصل نمایید. کارشناسان این مرکز تمامی قیمت ها و خدمات را برای شما توضیح خواهند داد. همچنین لازم به ذکر است سرویس ایاب و ذهاب در مرکز امدادچاپگر کاملا رایگان می باشد.

برای ثبت سفارش شارژ کارتریج در محل و یا تعمیر پرینتر در محل در امداد چاپگر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

021-88532480

09102221293

09102221294

09102221295

زمان لازم جهت شارژ کارتریج HP CP5225 – 307A

شارژ کارتریج در محل زمان زیادی نمیبرد. کافیست شما با مرکز امدادچاپگر تماس گرفته و ثبت سفارش نمایید. تکنسین های شرکت امدادچاپگر در کوتاه ترین زمان ممکن در محل شما حاضر می شوند و اقدام به شارژ کارتریج می نمایند. عمل شارژ کارتریج ها نیز نهایتا یک ساعت زمان می برد. جهت شارژ کارتریج خود همین حالا با مرکز امدادچاپگر تماس حاصل نمایید. تکنسین های مجرب شرکت امدادچاپگر جهت شارژ کارتریج همواره از تونر گرید a (با کیفیت ترین تونر) استفاده می نمایند به همین دلیل چاپی با کیفیت بالا و بی عیب و نقص به شما کاربران گرامی ارائه می دهند. همچنین با پر کردن مخزن کارتریج شما می توانید چاپ حداکثری را تجربه نمایید. سرویس ایاب و ذهاب نیز در مرکز امدادچاپگر کاملا رایگان می باشد. کافیست با ما تماس حاصل نمایید.

پیشنهاد ویژه: شارژ کارتریج 177

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا