شارژ کارتریج

تاریخچه پرینتر لیزری

پرینتر لیزری

در این مقاله تاریخچه پرینتر لیزری و عوامل تعین کننده قیمت آن ها مورد بررسی قرار می گیرد. برای کسب اطلاعات مفید در این زمینه در ادامه با ما همراه باشید.

زیراکس در اوایل دهه هفتاد تکنولوژی چاپگرهای لیزری را اختراع کرد و در سال 1977 پرینترهای لیزری با سرعت چاپ 120 صفحه در دقیقه به بازار عرضه شد. پس از سال 1984 ، شرکت Hewlett-Packard  تلاش کرده است انواع مختلفی از چاپگرهای لیزری را متناسب با همه مشاغل ایجاد کند و به یک چاپگر لیزری با نام تجاری Hewlett-Packard تبدیل شده است.امروزه  70٪ بازار را چاپگرهای لیزری گرفته است.

برای ثبت سفارش شارژ کارتریج پرینتر لیزری در  امداد چاپگر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

021-88532480

09102221293

09102221294

09102221295

قیمت پرینترهای لیزری

برخی از پرینترهای لیزری مجهز به Post script هستند و قیمت آن نسبت به برخی دیگر که حاوی این قطعه نیستند بسیار بالاتر است ، زیرا باعث افزایش کارآیی چاپگر می شود و کامپیوتر طرح ها ، گرافیک ها و سایر محتویات صفحه را ارسال می کند تا در قالب توضیحی دقیق به متن اسکریپت چاپ شود که این به نوبه خود بقیه کارها را انجام می دهد.

هزینه اولیه پرینترهای لیزری نسبت به پرینترهای جوهر افشان بیشتر است ، اما نگهداری آن ها مقرون به صرفه تر است. دلیل این امر این است که تونر آن از لحاظ اقتصادی به صرفه تر می باشد در حالی که در چاپگرهای جوهر افشان باید مخزن جوهر را در بازه های زمانی کوتاه تر پر کرد و قیمت آن بالاتر است.

پرینترهای لیزری
پرینترهای لیزری

خدمات امداد چاپگر

از خدمات امداد چاپگر می توان به حضور یافتن کارشناسان این مرکز در کمتر از یک ساعت برای انجام خدمات مورد نظر  از جمله شارژ کارتریج و تعمیر پرینترهای لیزری اشاره کرد. این مرکز برای تمامی خدمات خود گارانتی کیفیت را ارائه می دهد و تنها در صورت رضایت کامل مشتری هزینه آن از مشتریان دریافت می شود. تکنسین های مجرب شرکت امدادچاپگر جهت شارژ کارتریج همواره از تونر گرید a استفاده می نمایند تا بالاترین کیفیت چاپ را ارائه دهند. همچنین با پر کردن مخزن کارتریج شما می توانید بیشترین کیفیت چاپ را تجربه نمایید. سرویس ایاب و ذهاب نیز کاملا رایگان می باشد.

شما کاربران گرامی می توانید جهت دریافت سرویس شارژ کارتریج در محل با تکنسین های امدادچاپگر در تماس باشید. شما همچنین می توانید جهت دریافت آخرین اطلاعات روز دنیا در زمینه پرینتر های نوظهور و قدیمی به بخش مقالات سایت امداد چاپگر مراجعه کنید. برای استفاده از خدمات بی عیب و نقص این مرکز می توانید از طریق آنلاین و یا از طریق شماره های 02188532480، 09102221293 الی 09102221295 با این مرکز ارتباط برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا