شارژ کارتریج

علایمی که زمان تعویض کردن پرینتر را نشان می دهد.

علایم زمان تعویض پرینتر

با آگاهی از علایمی که زمان تعویض کردن پرینتر را به ما نشان می دهد ، می توانید با خیال راحت قبل از به وجود آمدن مشکلات احتمالی چاپگر خود را تعویض کنید.

هر پرینتر با توجه به نوع استفاده ای که از آن می شود بعد از مدت زمان خاصی فرسوده می شود علایم و نشانه هایی وجود دارد که با ظاهر شدن در دستگاه پرینتر به کاربر اعلام می کند که زمان تعویض پرینتر و جایگزینی یک مدل جدید پرینتر فرا رسیده است.

دل کندن از چاپگری که به شما در انجام کارهای بی شماری کمک کرده است می تواند مشکل باشد ، به خصوص هنگامی که به نظر می رسد چاپگر هنوز هم بسیار خوب کار می کند. با این حال ، اگر چاپگر خود را در زمان مناسب به روز رسانی نکرده باشید یا قطعات آن را جایگزین نکرده باشید ، ممکن است در آینده ای نزدیک فرسوده شود و دردسرهای جدیدی را برای شما به بار آورد.

نکته قابل توجه این است که شما مجبور نیستید حدس بزنید که آیا زمان خرید چاپگر جدید فرا رسیده است یا خیر. علایمی وجود دارد که به شما کمک می کند زمان تعویض پرینتر را به خوبی متوجه شوید.

زمان تعویض پرینتر
زمان تعویض پرینتر

برای ثبت سفارش شارژ کارتریج و یا تعمیر پرینتر در امداد چاپگر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

021-88532480

09102221293

09102221294

09102221295

 سیستم پخش جوهر بیش از حد مسدود می شود.

امروزه برخی از چاپگرها در بازار وجود دارند که در واقع با توجه به مشکلات گرفتگی جوهر شناخته می شوند. یکی از مشکلات عدیده ی پرینترهای اپسون مسدود شدن منافذ نازل های هد چاپگر می باشد در این مدل چاپگرها با توجه به ، به کارگیری فناوری های پیشرفته در ساخت آن ها و بالا بردن کیفیت چاپی در پرینتر منافذ نازل چاپگر بسیار ظریف ساخته می شود.

 در بعضی موارد ، اگر مشکل بیش از حد شایع شود ، باعث می شود چاپگر حتی ارزش استفاده نداشته باشد. واقعیت این است که سیستم  پخش جوهر چاپگر هرگز نباید مسدود شود ، اما در صورتی که این مسدود شدن منافذ پخش جوهر به طور مرتب اتفاق بیفتد ، احتمالاً زمان تعویض پرینتر است.

پیشنهاد ویژه امداد چاپگر: شارژ کارتریج پرینتر 1566

هد پرینتر بیش از حد به تمیز کردن نیاز دارد.

پرینترهای مدرن دارای مکانیسمی هستند که اگر هر چند روز یک بار از آن ها استفاده کنید هنوز هم هر بار بدون مشکل کار می کنند. متأسفانه ، در بعضی از چاپگرهایی که در ساخت آن ها از قطعات ارزان تر و با کیفیت پایین استفاده شده است ، اگر شما به صورت مرتب از آن ها استفاده نکنید ، باید هر بار هد چاپگر تمیز شود. کثیف شدن هد پرینتر بر کیفیت چاپ بسیار تاثیر گذار می باشد.

 تمیز کردن هد چاپگرها به دو صورت دستی و یا از طریق خود چاپگر امکان پذیر می باشد. در صورتی که پرینتر نتواند هد را به صورت اتوماتیک تمیز کند و شما مجبور باشید به دفعات زیاد هد را تمیز کنید این علامت نشانه ی از کار افتادن و زمان تعویض پرینتر می باشد.

 هر بار که مجبور به توقف کار خود می شوید تا کار تمیز کردن هد چاپگر را انجام دهید ، وقت با ارزش خود را هدر می دهید. خرید یک چاپگر جدید می توانید به شما کمک کند تا بدون هیچ گونه خرابی به صورت کارآمد کار کنید.

تغذیه اتوماتیک کاغذ انجام نمی شود.

یکی از نشانه های نزدیک بودن زمان تعویض پرینتر و غیر قابل استفاده شدن آن ها این است که شما مجبور به اجرای دستی عملیاتی هستید که به صورت اتوماتیک باید انجام شود.

پرینتر ها دارای قابلیت تغذیه اتوماتیک کاغذ می باشند به طوری که کاربر کاغذ را در سینی کاغذ قرار می دهد و چاپگر خود کاغذ را به داخل پرینتر می کشد. گاهی اوقات تغذیه اتوماتیک چاپگر به درستی عمل نمی کند و کاغذ را به درون چاپگر نمی فرستد و کاربر مجبور است به صورت دستی این کار را انجام دهد.

برخی از پرینترهای با کیفیت بسیار پایین دکمه ای دارند که برای تغذیه کاغذ باید دکمه دستی را بزنید. شما نباید این را با چاپگر خود بپذیرید. اگر قادر به انجام عملیات اساسی بدون داشتن مشکل نباشد ، هرگز به سود شما نخواهد بود. قبل از هدر دادن وقت دیگر وقت آن است که آن را جایگزین کنید.

پیشنهاد ویژه: راه حل های رفع مشکلات اتصال چاپگر به کامپیوتر

چاپگر بی سیم شما به طور مستمر اتصالش با کامپیوتر قطع می شود.

هر از چند گاهی ، یک چاپگر بی سیم با کیفیت ممکن است ارتباط خود را با شبکه بی سیم از دست بدهد. نرخ قابل قبول در مورد این مشکل هر سه ماه یکبار است و وقتی این اتفاق می افتد ، اتصال مجدد نباید دردسر ساز باشد و باید به راحتی کار خود را از سر بگیرد. اگر چاپگر شما بیشتر از حد ارتباط خود را با کامپیوتر از دست می دهد ، علت اصلی این مشکل چاپگر است ، پس وقت آن رسیده که از شر آن خلاص شوید. در صورت اتفاق چنین مشکلی ارزش این را ندارد که وقت خود را صرف برطرف کردن این مشکل کنید. مشکلات مربوط به اتصال بی سیم می تواند در بسیاری موارد به یک دردسر واقعی تبدیل شود.

زمان تعویض پرینتر و جایگزینی یک مدل جدید
زمان تعویض پرینتر و جایگزینی یک مدل جدید

برای ثبت سفارش شارژ کارتریج و یا تعمیر پرینتر در امداد چاپگر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

021-88532480

09102221293

09102221294

09102221295

شما به طور مداوم مجبور به نصب مجدد نرم افزار و درایور هستید.

این یک مشکل دیگر است که کاملاً غیرقابل قبول است. هرگز نباید در موقعیتی قرار بگیرید که مجبور به تغییر مجدد نرم افزار و درایور باشید ، مگر اینکه اخیراً یک کامپیوتر جدید خریداری کرده باشید.

نکته اصلی این است که بهترین راه برای جلوگیری از مشکلاتی از قبیل مواردی که در بالا توضیح داده شد ، خرید یک چاپگر با کیفیت بالا می باشد. در حالی که هزینه اولیه بالاتر خواهد بود ، در دراز مدت ، این مسئله به شما در پس انداز کمک می کند. اگر برای مشاوره ، تعمیر و یا خدمات خود به راهنمایی بیشتری نیاز دارید می توانید با مشاوران امداد چاپگر تماس بگیرید.

خدمات امدادچاپگر

در صورت به اتمام رسیدن شارژ کارتریج خود با مرکز امدادچاپگر تماس حاصل نمایید و از راهنمایی های کارشناسان این مرکز بهره مند گردید. تکنسین های مجرب شرکت امدادچاپگر جهت شارژ کارتریج همواره از تونر گرید a استفاده می نمایند. همچنین با پر کردن مخزن کارتریج نیز شما می توانید حداکثر تعداد چاپ را تجربه نمایید. سرویس ایاب و ذهاب نیز کاملا رایگان می باشد.

پیشنهاد ویژه: شارژ کارتریج در انقلاب

شما کاربران گرامی می توانید جهت دریافت سرویس شارژ کارتریج در محل با تکنسین های امدادچاپگر در تماس باشید. شما همچنین می توانید جهت دریافت آخرین اطلاعات روز دنیا در زمینه پرینتر های نوظهور و قدیمی به بخش مقالات سایت امداد چاپگر مراجعه کنید. برای استفاده از خدمات بی عیب و نقص این مرکز می توانید از طریق آنلاین و یا از طریق شماره های 02188532480، 09102221293 الی 09102221295 با این مرکز ارتباط برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا