شارژ کارتریج

مشکلات مربوط به دستگاه کپی و چاپگر و چگونگی رفع آن

مشکلات مربوط به دستگاه کپی

در این مقاله مشکلات مربوط به دستگاه کپی و چاپگر و چگونگی رفع آن ها مورد بررسی قرار می گیرد برای آشنایی بیشتر در ادامه با ما همراه باشید.

محیط چاپ یکی از مناطقی است که نیاز به توجه قابل توجهی دارد. دلیل این امر این است که مشاغل به طور روزمره اطلاعاتی را برای نظارت و ارزیابی عملکرد و رفع نگرانی های اساسی خود ایجاد می کنند. در حالی که بسیاری از مشاغل امروز در فضای دیجیتال جهشی داشته اند ، برخی از شرکت ها هنوز هم برای تولید و توزیع اطلاعات و بهینه سازی استراتژی های بازاریابی خود به زیرساخت های چاپی خود متکی هستند. تعداد زیادی از مشاغل نیز برای ایجاد حضور مداوم در بازار و ایجاد تعامل قدرتمندتر با مخاطبان هدف خود ، خدمات چاپی را با بازاریابی دیجیتالی خود ترکیب می کنند.

همه این مزایا نقش مهمی را که دستگاه های کپی و چاپگرها در رشد کسب و کار و تحول عملیاتی ایفا می کنند برجسته می کند. مشکل این است که در حالی که ماشین های کپی و چاپگرها سازمان ها را قادر می سازند تا به اهداف خود برسند ، اما گاهی اوقات اشکالاتی هم دارند. دقیقاً مانند سایر اشکال های فناوری ، چاپگرها و دستگاه های کپی مستعد خطا و خرابی هستند. در اینجا برخی از رایج ترین مشکلات دستگاه کپی و چاپگر و برخی از راه های رفع آن ها آورده شده است.

برای ثبت سفارش شارژ کارتریج و یا تعمیر پرینتر و دستگاه کپی در امداد چاپگر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

021-88532480

09102221293

09102221294

09102221295

مشکلات کارتریج تونر

خرابی کارتریج تونر تنها یکی از مشکلاتی است که ممکن است هنگام چاپ با آن روبرو شوید. در صورت خرابی دستگاه کپی و چاپگر ، کارتریج تونر را بررسی کنید تا مشکل را پیدا کنید. اگر سطح تونر به پایان رسید و دیگر برای تولید چاپ های با کیفیت مناسب کافی نیست ، می توانید با تعویض تونر ، مشکل را برطرف کنید. اما اگر سطح تونر یا جوهر کافی باشد اما کارتریج تونر نقص دارد ، ممکن است فاکتورهای دیگری نیز ایجاد کنند.

درام معیوب پرینتر نیز می تواند باعث نقص کارتریج شود. هنگامی که درام چاپگر آسیب دیده یا در وضعیت مطلوبی قرار نگرفته باشد ، می تواند منجر به کیفیت چاپ پایین شود ، بنابراین حتماً بررسی کنید که واحد درام به درستی کار می کند یا خیر. اگر این گونه نباشد ، ممکن است به دلیل ایجاد خاک روی سطح درام باشد. برای رفع این مشکل واحد درام را با دقت از دستگاه جدا کنید تا پاک شود. هنگام تمیز کردن ، سطح آن را با پارچه ای بدون پارچه به آرامی پاک کنید. یک صفحه نمونه چاپ کنید تا ببینید آیا این مشکل برطرف شده است یا خیر. اگر این کار مسئله را برطرف نکرد ، ممکن است زمان آن فرا رسد که آن قطعه جایگزین شود.

پیشنهاد ویژه: شارژ کارتریج در انقلاب

مشکلات مربوط به تغذیه کاغذ دستگاه کپی

هنگامی که یک کاغذ در چاپگر گیر می کند ، دستگاه متوقف می شود صفحات تغذیه متوقف می شود. دلایل بسیاری برای عدم تغذیه کاغذ در پرینتر و دستگاه کپی وجود دارد و یکی از آن ها عدم قرار گرفتن صحیح کاغذ در سینی خوراک است. متداول ترین روش برای تمیز کردن قسمت تغذیه کاغذ ، پاک کردن دستی آن است. اگر کاغذ پارگی داشت ، می تواند منجر به فشردگی بیشتر آن شود. کشیدن اجباری کاغذ ممکن است به برخی از قسمت های دستگاه آسیب برساند.

اگر از کاغذ بی کیفیت استفاده کنید ، می تواند باعث فشردگی آن شود. این بدان دلیل است که آن ها گرد و غبار  تولید می کنند که می تواند به مرور زمان در دستگاه جمع شود. برای از بین بردن هرگونه گرد و غبار و باقی مانده های داخل دستگاه ، به آرامی مواد کاغذی و غلطک ها را با پارچه ای بدون پرز که به راحتی با الکل یا آب ایزوپروپیل مرطوب شده ، تمیز کنید.

مشکلات مربوط به تغذیه کاغذ دستگاه کپی
مشکلات مربوط به تغذیه کاغذ دستگاه کپی

مشکلات مربوط به خطوط سیاه یا لکه ها

لک های صفحات چاپ شده به ویژه اگر در حال چاپ اسناد بسیار مهم باشند می توانند بسیار مشکل ساز باشند. اگر چاپگر شما خوب کار می کند اما خطوط یا لکه ها روی خروجی چاپ شده نشان داده می شود ، ممکن است به دلیل وجود هدهای کثیف چاپ یا غلطک های کاغذ باشد.

مشکلات مربوط به خطوط سیاه
مشکلات مربوط به خطوط سیاه رنگ

تمیز کردن مرتب دستگاه به طور بالقوه می تواند مشکل را برطرف کند. مشکلات مربوط به تونرها مانند نشت کارتریج های تونر نیز می تواند منجر به ایجاد لکه شود. اگر رگه ها یا لکه های روی اسناد چاپ شده شما ظاهر می شود ، کارتریج چاپگر را بررسی کنید تا علت آن مشخص شود. اگر نشتی دارد ، کارتریج تونر را از دستگاه جدا کرده و تونر اضافی را با پارچه ای نرم و بدون پرز قبل از تعویض آن پاک کنید.

پیشنهاد ویژه امداد چاپگر: شارژ کارتریج پرینتر 1200

مشکلات مربوط به صفحات چروکیده شده دستگاه کپی

در حالی که صفحات چروکیده ممکن است مانند یک موضوع جزئی به نظر برسد ، می تواند تأثیر زیادی بر سازمان شما بگذارد. اسناد و مواد چاپی خرد شده می توانند تأثیر بدی برای کسب و کار شما ایجاد کنند ، از این رو همیشه مطمئن شوید که خروجی چاپ شده حرفه ای به نظر می رسد و تصویر برند شما را منعکس می کند. دلایل زیادی وجود دارد که باعث ایجاد چروکیدگی کاغذ در هنگام چاپ می شود.

اشیاء کوچک خارجی مانند قطعات و گیره های کاغذی که در مسیر چاپ گیر کرده اند می توانند یک علت بالقوه باشند. دستگاه را کاملاً بازرسی کنید تا ببینید انسداد وجود دارد یا خیر. اگر شیء در چاپگر گیر کرده است ، آن را به آرامی از دستگاه بیرون بکشید.

مشکلات صفحات چروکیده
مشکلات صفحات چروکیده

مشکلات صفحات چروکیده شده همچنین می تواند به معنای عدم وجود غلطک چاپگر باشد ، بنابراین حتماً به طور مرتب چاپگر خود را تمیز کنید. قبل از تمیز کردن غلطک ها و مسیرهای کاغذ ، چاپگر را خاموش کرده و کابل را از آن جدا کنید. به چاپگر اجازه دهید چند دقیقه خنک شود. با استفاده از یک چراغ قوه ، غلطک ها را در چاپگر قرار دهید. سپس کارتریج را برداشته و فراموش نکنید که از دستکش های لاتکس برای محافظت از دستان خود استفاده کنید. یک پارچه بدون پرز را با مالیدن الکل و آب مرطوب کنید و آن را روی سطح غلطک ها پاک کنید تا دانه های آن از بین برود.

برای ثبت سفارش شارژ کارتریج و یا تعمیر پرینتر و دستگاه کپی در امداد چاپگر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

021-88532480

09102221293

09102221294

09102221295

مشکلات مربوط به چاپ صفحات خیلی تاریک یا خیلی روشن

کپی هایی که خیلی تاریک یا خیلی روشن به نظر می رسند نیز یکی از رایج ترین مشکلات دستگاه چاپ و چاپگر است که می تواند هنگام چاپ اتفاق بیفتد. دلیل اصلی این امر این است که تنظیمات کنترل چگالی به طور ناخواسته تغییر یافته است. بهترین راه برای حل این مشکل ، تنظیم مجدد آن است. با این حال ، ممکن است برای درام چاپگر مشکلی ایجاد شده باشد. درام چاپگر را بررسی کنید تا علت آن مشخص شود.

پیشنهاد ویژه: آموزش مراحل شارژ کارتریج

مشکلات مربوط به چاپ کند دستگاه کپی

چاپ بیش از حد آهسته چاپگر یکی از دلایل عمده اتلاف وقت در محل کار است. در حالی که ممکن است مشکل بی اهمیت به نظر برسد ، در واقع این توانایی را دارد که گردش کار را کاهش داده و بهره وری کارکنان را کاهش دهد. چندین فاکتور وجود دارد که سرعت چاپگر را کند می کند و این شامل شبکه ای است که برای چاپ استفاده می شود.

اگر چاپگر شما برای چاپ بیش از حد زمان نیاز دارد ، اولین چیزی که باید بررسی کنید شبکه است. هنگامی که شبکه به شدت پر ازدحام شود ، می تواند منجر به تاخیر در انتقال داده ها شود و کل روند چاپ را کند کند. به طور معمول ، با پرداختن به مشکلات شبکه ، می توان مشکلات سرعت دستگاه و چاپگر را برطرف کرد.

خدمات امداد چاپگر

شرکت امدادچاپگر در زمینه شارژ کارتریج و تعمیر پرینتر در محل فعالیت دارد. شما کاربران گرامی می توانید جهت دریافت سرویس شارژ کارتریج در محل با تکنسین های امدادچاپگر در تماس باشید. تکنسین های مجرب شرکت امدادچاپگر جهت شارژ کارتریج همواره از تونر گرید a استفاده می نمایند تا چاپی با کیفیت بالا به شما کاربران گرامی ارائه دهند. همچنین با پر کردن مخزن کارتریج شما می توانید چاپ حداکثری را تجربه نمایید. سرویس ایاب و ذهاب نیز در شرکت امدادچاپگر کاملا رایگان می باشد. شما همچنین می توانید جهت دریافت آخرین اطلاعات روز دنیا در زمینه پرینتر های نوظهور و قدیمی به بخش مقالات سایت امداد چاپگر مراجعه کنید. برای استفاده از خدمات بی عیب و نقص این مرکز می توانید از طریق آنلاین و یا از طریق شماره های 02188532480، 09102221293 الی 09102221295 با این مرکز ارتباط برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا