شارژ کارتریج

نحوه اتصال پرینتر HP به iPhone

اتصال پرینتر HP به iPhone

اگر می خواهید بدانید که نحوه اتصال پرینتر HP به iPhone به چه صورتی است این مقاله را تا پایان دنبال کنید در این مقاله سه روش اتصال پرینتر اچ پی به آیفون بیان می شود.

سیستم عامل iOS یک پلتفرم جذاب است. با به روزرسانی های شگفت انگیز هر سال ، طرفداران فرصتی عالی می گیرند که بتوانند با دستگاه های iPhone خود ، بر روی یک پلت فرم پیشرفته قرار بگیرند. علاوه بر سایر ویژگی های آیفون ، می توانید چاپگر HP خود را روی آن متصل کنید. در صورتی که می خواهید پاسخی در مورد نحوه اتصال HP Printer به iPhone داشته باشید ، می توانید از این پست مراحل مفیدی دریافت کنید.

برای ثبت سفارش شارژ کارتریج و یا تعمیر پرینتر در امداد چاپگر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

021-88532480

09102221293

09102221294

09102221295

روش 1 – اتصال پرینتر HP با اضافه کردن چاپگر از طریق Wi-Fi

اتصال چاپگر HP به آیفون ساده نیست ،اما  قطعاً می توانید با استفاده از HP SureSupply یک چاپگر HP را در iOS اضافه کنید. برای اطلاع از جزئیات ، ادامه مطلب را مطالعه کنید.

مرحله 1: چاپگر خود را روشن کنید. به یاد داشته باشید که چاپگر باید دقیقاً از شبکه Wi-Fi مانند آیفون و آیپد برخوردار باشد.

مرحله 2: پس از آن ، شما باید HP SureSupply را راه اندازی کنید. برای این کار ، باید برنامه را در دستگاه پیدا کرده و بر روی آن کلیک کنید.

مرحله 3: پس از انجام این کار ، شما باید چاپگرهای وای فای را راه اندازی کنید. برای این کار ، روی نماد چاپگر ضربه بزنید و اضافه کردن یک چاپگر را انتخاب کنید. این برنامه شبکه Wi-Fi را شناسایی می کند.

مرحله 4: مرحله بعدی شما را به گزینه ای می رساند که در آن به چاپگر نیاز دارید. برای افزودن چاپگر روی SureSupply بر روی آن کلیک کنید. چاپگر اضافه شده سپس با پیوندهایی روی صفحه نمایش داده خواهد شد.

پیشنهاد ویژه: نحوه اتصال چاپگر Lexmark به رایانه

روش 2: اتصال پرینتر HP با نصب آن از طریق QR

اگر به دنبال پاسخی در مورد نحوه اتصال HP پرینتر به آیفون هستید ، در اینجا نحوه استفاده از QR برای شما بیان می شود.

مرحله 1: اولین کاری که باید انجام دهید راه اندازی HP SureSupply است.

مرحله 2: پس از انجام این کار ، مجبور خواهید بود از صفحه QR بازدید کنید. شما باید روی نماد چاپگر کلیک کرده و گزینه Add a Printer را انتخاب کنید. در آخر روی QR ضربه بزنید.

مرحله 3: پس از اتمام مرحله دوم ، شما باید کد QR چاپگر را اسکن کنید.

مرحله 4: در آخر ، شما نیاز به اضافه کردن چاپگر دارید. دکمه هایی را مشاهده می کنید که روی صفحه نمایش شما ظاهر می شود. باید روی گزینه ذکر افزودن چاپگر( Add a Printer) ضربه بزنید. پس از آن چاپگر روی Sure Supply اضافه می شود. در صورت روشن شدن چاپگر با همان شبکه دستگاه iPhone ، این برنامه بلافاصله چاپگر را پیدا می کند. برای این کار باید چند دقیقه صبر کنید.

نحوه اتصال پرینتر HP به iPhone
اتصال پرینتر HP به iPhone

روش 3: اتصال چاپگر HP با اضافه کردن چاپگر از طریق  Catalog

مرحله 1: اول و مهم ترین مرحله این است که ، شما باید HP SureSupply را راه اندازی کنید.

مرحله 2: پس از آن ، باید به منوی Catalog دسترسی پیدا کنید. برای انجام این کار ، روی افزودن یک چاپگر( Add a Printer) ضربه بزنید و سپس گزینه option mentioning catalogue را انتخاب کنید.

مرحله 3: پس از آن ، شما باید نام مدل چاپگر را وارد کنید.

مرحله 4: آخرین موردی که شما نیاز دارید این است که چاپگر را به دستگاه iOS خود یعنی iPhone یا iPad اضافه کنید.

در صورت کمرنگ شدن چاپ، کارتریج احتیاج به شارژ دارد. جهت شارژ کارتریج اچ پی خود در محل و با ایاب و ذهاب رایگان با مرکز امدادچاپگر تماس حاصل نمایید. تکنسین های مجرب شرکت امدادچاپگر جهت شارژ کارتریج همواره از تونر گرید a (با کیفیت ترین تونر موجود) استفاده می نمایند بنابراین شما چاپی با کیفیت بسیار بالا را تجربه می نمایید. همچنین با پر کردن مخزن کارتریج بیشترین تعداد چاپ را خواهید داشت. سرویس ایاب و ذهاب نیز کاملا رایگان می باشد کافیست با مرکز امدادچاپگر تماس حاصل نمایید.

شما کاربران گرامی می توانید جهت دریافت سرویس شارژ کارتریج در محل با تکنسین های امدادچاپگر در تماس باشید. شما همچنین می توانید جهت دریافت آخرین اطلاعات روز دنیا در زمینه پرینتر های نوظهور و قدیمی به بخش مقالات سایت امداد چاپگر مراجعه کنید. برای استفاده از خدمات بی عیب و نقص این مرکز می توانید از طریق آنلاین و یا از طریق شماره های 02188532480، 09102221293 الی 09102221295 با این مرکز ارتباط برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا