شارژ کارتریج

شارژ کارتریج پرینتر

شارژ کارتریج پرینتر در محل

شارژ کارتریج

شارژ کارتریج چیست؟

برای پاسخ به این سوال ابتدا بایستی بدانیم کارتریج چیست و چه نقشی در پرینتر دارد، در واقع کارتریج وسیله اصلی در هر گونه پرینتر می باشد. کارتریج دارای مخزنی است که تونر یا جوهر را در خود جای می دهد. بنابراین مقدار چاپ، به اندازه مخزن موجود در کارتریج پرینتر نیز بستگی دارد. اندازه های مخزن های کارتریج ها با یکدیگر متفاوت است بنابراین مقدار چاپ پرینترها با یکدیگر تفاوت دارند. با توجه به توضیحات ذکر شده، شارژ کارتریج عبارت است از: پر کردن مخزن کارتریج از تونر یا جوهر و بررسی دیگر قطعات کارتریج.

شارژ کارتریج

زمان مناسب جهت شارژ کارتریج

یکی از سوالات پر تکرار کاربران این است که چه موقع بایستی کارتریج خود را شارژ نماییم، تعیین زمان شارژ کارتریج بسیار ساده است. در صورت مشاهده ارور روی صفحه نمایشگر پرینتر، کمرنگ شدن چاپ  و یا سفید چاپ شدن قسمتی از صفحه کاغذ، پرینتر شما نیاز به شارژ دارد و بایستی در اسرع وقت اقدام به شارژ نمایید تا اسیبی به دستگاه وارد نشده و مجدد کیفیت اولیه را در چاپ خود تجربه نمایید.

شارژ کارتریج

ایا نوع تونر مورد استفاده در شارژ کارتریج مهم است؟

پاسخ به این سوال کاملا مثبت است. استفاده از تونر های ارزان و بی کیفیت موجود در بازار سبب اسیب رسیدن به دستگاه خواهد شد همچنین کیفیت اولیه را نخواهد داشت. بنابراین پیشنهاد میشود در صورت نیاز به شارژ کارتریج خود، از کیفیت تونر مورد استفاده اطمینان حاصل نمایید. همچنین شما بایستی از متخصص این حرفه کمک بگیرید تا اسیبی به دستگاه وارد نشود. لازم به ذکر است شرکت امدادچاپگر جهت شارژ کارتریج از تونر گرید A استفاده می نماید و این خود همواره باعث رضایت مشتریان از این مرکز شده است.

شارژ کارتریج

شارژ کارتریج در محل

تکنسین های شرکت امدادچاپگر به منظور صرفه جویی در وقت و هزینه شما کاربران گرامی و همچنین عدم اسیب رسیدن به دستگاه در حمل و نقل، در محل شما اقدام به شارژ کارتریج می نمایند. همچنین سرویس ایاب و ذهاب در این مرکز کاملا رایگان می باشد.

برای ثبت سفارش شارژ کارتریج پرینتر در امداد چاپگر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

021-88532480

09102221293

09102221294

09102221295

شارژ کارتریج پرینتر اچ پی

شارژ کارتریج پرینتر اچ پی یکی از پرتکرار ترین سوالات کاربران می باشد. نشانه های زیادی وجود دارد که شما از طریق آن می توانید زمان به اتمام رسیدن شارژ کارتریج پرینتر خود را تعیین کنید. در این مقاله از مجله امداد چاپگر می خواهیم شما را با تشخیص این نشانه ها و نحوه شارژ کارتریج hp آشنا نماییم؛ پس تا پایان این مطلب را مطالعه نمایید.

شارژ کارتریج اچ پی

 

علت کاهش کیفیت چاپ در پرینتر اچ پی چیست؟                           

دلایل متعددی برای افت کیفیت چاپ در پرینترها وجود دارد. اما بارزترین آن اتمام شارژ کارتریج یا تونر موجود درآن است. چنانچه با مشکل کمرنگ شدن چاپ مواجه شدید بایستی در اسرع وقت اقدام به شارژ کارتریج پرینتر خود نمایید. علاوه بر کمرنگ شدن چاپ روش های دیگری هم به ما کمک میکنند تا از زمان اتمام شارژ کارتریج خود مطلع شویم. به عنوان مثال ارور هایی که روی نمایشگر پرینتر نمایان میشوند نشان دهنده اتمام شارژ کارتریج هستند و بایستی کارتریج پرینتر شارژ شود تا چاپ دوباره به کیفیت اولیه برسد.

 

تشخیص زمان مناسب برای شارژ کارتریج پرینتر اچ پی

تشخیص زمان به اتمام رسیدن شارژ کارتریج پرینترhp کار دشواری نیست. تنها با ارورهایی که روی نمایشگر پرینتر نمایان میشوند ویا با کمرنگ شدن چاپ و حتی کامل نبودن چاپ میتوان به اتمام شارژ تونر پرینتر خود پی برد.

 

نکته مهم در شارژ کارتریج پرینتر اچ پی

از انجایی که شارژ کارتریج بسیار حساس و دقیق است نیاز به یک تکنسین مجرب و ماهر دارد تا بدون اسیب رسیدن به قطعات کارتریج ان را شارژ نماید همچنین با عیب یابی وسیله درصورت وجود هرگونه مشکلی آن را تعمییر نماید. تکنسین های شرکت امدادچاپگر با تخصص و تجربه کافی در خدمت شما کاربران عزیز هستند.

هزینه شارژ کارتریج پرینتر اچ پی

قیمت شارژکارتریج پرینترهای اچ پی با توجه به نوع پرینتر و میزان حجم مخزن ان ها متفاوت است. شما کاربران عزیز می‌توانید برای اطلاع از قیمت دقیق شارژ کارتریج پرینتر اچ پی با مرکز امداد چاپگر تماس حاصل نمایید .کارشناسان این مرکز بر اساس عوامل مذکور، قیمت دقیق شارژ کارتریج دستگاه مورد نظرتان را به شما اعلام می‌کنند.

تعمیرات پرینتر اچ پی

در صورت بروز هر گونه مشکل در پرینتر اچ پی خود اعم از مچاله کردن کاغذ، صدای نابهنجار دستگاه، وجود هرگونه ارور، سفید شدن چاپ، خط افتادن روی چاپ و… با مرکز امدادچاپگر تماس گرفته و خواستار راهنمایی و مشاوره از کارشناسان این مرکز باشید.

شارژ کارتریج پرینتر 401

کادر مجرب امداد چاپگر با استفاده از تونرهای اصلی و استاندارد شارژ کارتریج پرینتر 401 را با قیمتی مناسب به بهترین نحو انجام می دهد.

پرینتر لیزری تک کاره سیاه و سفید 401  یکی از قدرتمند ترین پرینترهای کمپانی اچ پی می باشد که باتوجه به سرعت چاپ بالای آن متناسب برای مصارف اداری می باشد.

 کارتریج مصرفی پرینتر hp 401 از نوع کارتریج تونر HP 80A  می باشد که این نوع کارتریج به راحتی و با هزینه کم قابل شارژ می باشد. برای جلوگیری از آسیب دیدن کارتریج بهتر است شارژ کردن آن توسط افراد متخصص  و مراکز معتبر صورت گیرد. اگر شارژ کارتریج این پرینتر به صورت اصولی  انجام شود ، قادر است حدود 2700 برگه با کیفیت بالا را چاپ کند. البته این تعداد بسته به نوع پرینتی که با دستگاه گرفته می شود متفاوت می باشد .

برای ثبت سفارش شارژ کارتریج پرینتر در امداد چاپگر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

021-88532480

09102221293

09102221294

09102221295

خدمات شارژ کارتریج پرینتر در مرکز امداد چاپگر

امداد چاپگر یک مرکز تخصصی با سال ها سابقه درخشان در زمینه تعمیر پرینتر و شارژ کارتریج می باشد. در این مرکز شارژ کارتریج پرینتر 401 با استفاده از بهترین مواد اولیه و با رعایت استاندارد های فنی و زیست محیطی به بهترین شکل ممکن صورت می گیرد. کادر تشکیل دهنده ی این مرکز از متخصصان ماهر و آموزش دیده در زمینه تعمیر و شارژ کارتریج پرینتر لیزری در تمامی مدل ها می باشند. تکنسین های مجرب شرکت امدادچاپگر جهت شارژ کارتریج همواره از تونر گرید a  (بهترین تونر موجود)، همچنین جهت تعمیر پرینتر از مواد و وسایل اصل و با کیفیت استفاده می نمایند. کیفیت چاپ در شرکت امدادچاپگر همواره مورد توجه مشتریان گرامی بوده و هست. لازم به ذکر است تکنسین های امدادچاپگر جهت شارژ پرینتر ، مخزن کارتریج را پر می نمایند و در این صورت شما می توانید چاپ حداکثری و با کیفیت بالا را تجربه نمایید.

پیشنهاد ویژه: شارژ کارتریج 130

از خدمات مرکز امداد چاپگر در زمینه شارژ کارتریج می توان به امکان شارژ کارتریج در محل توسط پرسنل متخصص در مدت زمان کمتر از یک ساعت  اشاره کرد. بعد از اتمام کار شارژ مجدد کارتریج بر روی دستگاه  تست می شود در صورت رضایت مشتری فقط هزینه  شارژ مجدد گرفته می شود و کلیه هزینه های ایاب و ذهاب در این مرکز رایگان می باشد.

شما کاربران گرامی می توانید جهت دریافت سرویس شارژ کارتریج در محل با تکنسین های امدادچاپگر در تماس باشید. شما همچنین می توانید جهت دریافت آخرین اطلاعات روز دنیا در زمینه پرینتر های نوظهور و قدیمی به بخش مقالات سایت امداد چاپگر مراجعه کنید. برای استفاده از خدمات بی عیب و نقص این مرکز می توانید از طریق آنلاین و یا از طریق شماره های 02188532480، 09102221293 الی 09102221295 با این مرکز ارتباط برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا