نحوه رفع خطای 1102 چاپگر Dell 944

نحوه رفع خطای 1102 چاپگر Dell 944
در این مقاله نحوه رفع خطای 1102 چاپگر Dell 944 مورد بررسی قرار می گیرد. برای آشنایی کامل با این مبحث تا پایان با ما همراه باشید.
آیا شما چاپگر چند کاره Dell 944 دارید و به تازگی کارتریج چاپگر خود را تعویض کرده اید؟ در صورتی که صفحه نمایش چاپگر Dell 944 شما خطای 1102 را نشان می دهد ، زمان آن فرا رسیده است که چاپگر خود را عیب یابی کنید. این خطا معمولاً زمانی رخ می دهد که چاپگر از کارتریج پشتیبانی نمی کند یا فایل های رجیستری خراب در سیستم عامل ویندوز وجود دارد. این خطا همچنین ممکن است به دلیل نقص سخت افزار یا به دلیل خراب شدن ارتباط بین یکی از هدهای چاپی یا کارتریج ها رخ دهد. این امر همچنین بر سطح بهره وری چاپگر تأثیر می گذارد زیرا ممکن است چاپ هایی با کیفیت پایین تولید کند.
در این بخش نکاتی که می توانید در خانه خطای کارتریج 1102 خود را رفع کنید آمده است:
برای ثبت سفارش شارژ کارتریج در امداد چاپگر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید
021-88532480
09102221293
09102221294
09102221295
نکته 1: – برای رفع خطای 1102 کارتریج را بررسی کنید.
همیشه توصیه می شود از کارتریج شرکت سازنده چاپگر استفاده کنید. شما باید بررسی کنید که آیا کارتریج توسط چاپگر Dell پشتیبانی می شود یا ممکن است با مشکلات سازگاری روبرو شوید. بعلاوه ، اندازه کارتریج را بررسی کنید ، اگر اندازه آن نادرست باشد ، ممکن است کارتریج به درستی در چاپگر قرار نگیرد.
نکته 2: – برای برطرف کردن خطای 1102 چاپگر را مجددا راه اندازی کنید.
چاپگر دل خود را خاموش کنید و آن را از پریز برق جدا کنید. 60 ثانیه صبر کنید. چاپگر را وصل کنید و آن را روشن کنید.
نکته 3: – سطح جوهر را پاک کنید و چاپگر را مجددا تنظیم کنید.
چاپگر را خاموش کنید. تمام کارتریج های جوهر را از پرینتر دل خود خارج کنید. اکنون قسمت های تماس را روی کارتریج ها و صفحه داخل پرینتر را با یک پارچه مرطوب تمیز کنید. کارتریج را دوباره وارد کنید. چاپگر را روشن کنید. با انتخاب گزینه تنظیمات از طریق صفحه نمایش چاپگر ، سطح جوهر را دوباره تنظیم کنید. تنظیم مجدد سطح جوهر را انتخاب کنید و آن را تایید کنید.
پیشنهاد ویژه: نحوه رفع خطای 1203 چاپگر Dell
نکته 4: – برای رفع خطای 1102 هشدارهای جوهر را غیرفعال کنید.
نرم افزار چاپگر Dell را روی رایانه خود باز کنید. به برگه تنظیمات بروید. بر روی Advanced و سپس More Options کلیک کنید. در پنجره Appearance Mode ، علامت تیک گزینه Never display the Printing Status window (هرگز پنجره وضعیت چاپ را نمایش ندهید) را انتخاب کنید و هشدار جوهر کم را فقط هنگامی که کارتریج ها تقریباً خالی هستند نمایش دهید. روی Apply و سپس Ok کلیک کنید.

نکته 5: – با اجرای به روز رسانی ویندوز ، خطا را به صورت دستی حذف کنید.
این یک گام مهم برای رفع کد خطای 1102 در چاپگرهای Dell است. اگر به روزرسانی ویندوز در سیستم شما وجود دارد ، زمان آن رسیده است که به روز رسانی را اجرا کنید و آخرین نسخه ویندوز را نصب کنید. به منوی Start بروید و بر روی به روزرسانی Windows کلیک کنید. یک پنجره جدید باز خواهد شد که به روزرسانی های مهم سیستم عامل موجود را نشان می دهد. روی آن کلیک کنید و به روزرسانی ها را فوراً نصب کنید. پس انجام این فرایند به روز رسانی رایانه خود را مجدداً راه اندازی کنید.
خدمات امدادچاپگر
شرکت امدادچاپگر در زمینه شارژ کارتریج در محل فعالیت دارد. جهت شارژ کارتریج خود توسط نیروی متخصص این حرفه کافیست با کارشناسان این مرکز تماس حاصل نمایید. تکنسین های مجرب شرکت امدادچاپگر جهت شارژ کارتریج همواره از بهترین و با کیفیت ترین تونر موجود (تونر گرید a) استفاده می نمایند. همچنین با پر کردن مخزن کارتریج شما می توانید بیشترین تعداد چاپ را تجربه نمایید. سرویس ایاب و ذهاب نیز در شرکت امدادچاپگر کاملا رایگان می باشد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر مقاله پرینتر های لیزری را مطالعه نمایید.
شما کاربران گرامی می توانید جهت دریافت سرویس شارژ کارتریج در محل با تکنسین های امدادچاپگر در تماس باشید. شما همچنین می توانید جهت دریافت آخرین اطلاعات روز دنیا در زمینه پرینتر های نوظهور و قدیمی به بخش مقالات سایت امداد چاپگر مراجعه کنید. برای استفاده از خدمات بی عیب و نقص این مرکز می توانید از طریق آنلاین و یا از طریق شماره های 02188532480، 09102221293 الی 09102221295 با این مرکز ارتباط برقرار کنید.