شارژ کارتریج

تفاوت بین چاپگر جت حباب و جوهرافشان چیست؟

تفاوت بین چاپگر جت حباب و جوهرافشان چیست؟

در صورتی که می خواهید تفاوت بین چاپگر جت حباب و جوهرافشان را بدانید این مقاله را با دقت مطالعه نمایید تا به خوبی با آن آشنا شوید.

برای مصارف خانگی یا کوچک ، چاپگرهای لیزری و جوهر افشان رایج ترین گزینه ها هستند. پرینترهای جوهر افشان نسبت به چاپگرهای لیزری برای فضاهای کوچک تر مناسب تر هستند. هر دو کیفیت چاپ عالی را ارائه می دهند. چاپگرهای لیزری معمولاً برای کارکردن و استفاده از طیف وسیعی از کاغذها ارزان تر هستند ، اما جوهر افشان هزینه کمتری دارند ، از نظر فیزیکی کوچک هستند و به دلیل قیمت خود تصاویر رنگی بسیار مناسبی را چاپ می کنند.

 دو فناوری چاپگرهای جوهر افشان  وجود دارد ، جوهر افشان معمولی و چاپگر جت حباب. خروجی چاپی آن ها مشابه است ، اما از مکانیزم چاپ متفاوتی استفاده می کنند. در این مقاله تفاوت بین چاپگر جت حباب و جوهرافشان مورد بررسی قرار می گیرد.

برای ثبت سفارش شارژ کارتریج در  امداد چاپگر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

021-88532480

09102221293

09102221294

09102221295

مبانی چاپ

چاپگرهای اولیه کامپیوتر بسیار شبیه ماشین تحریر بودند. مدل های بعدی از مجموعه ای از پین ها برای تشکیل حروف از نقاط جداگانه استفاده می کردند و بر این اساس به چاپگرهای ماتریس نقطه معروف بودند. آن ها سریع تر و متنوع تر بودند ، اما کیفیت چاپ متوسط ​​را ارائه می دادند.

چاپگرهای جوهر افشان که برای اولین بار در دهه 1960 توسعه یافته اند ، همچنین از نقاطی برای شکل دادن حروف خود استفاده می کنند. با این حال ، نقاط یا پیکسل های فردی بسیار دقیق تر از آنچه که در چاپگرهای ماتریس نقطه وجود دارد است و چاپ حاصل از کیفیت بالاتری برخوردار است.

چاپگرهای جوهرافشان
چاپگرهای جوهرافشان

فناوری مرسوم جوهر افشان

یک کارتریج جوهر افشان از مخزن جوهر و شبکه ای از نازل های ریز تشکیل شده است که قطرات مورد استفاده برای چاپ متن و گرافیک را در صفحه شما ایجاد می کند. در داخل هر نازل یک سنسور کریستال پیزوالکتریک ریز قرار دارد ، شبیه به نمونه هایی که برای ایجاد صداهای وزوز برای آلارم ها استفاده می شود. هنگامی که یک سیگنال الکتریکی به سنسور فرستاده می شود ، خیلی سریع لرزش می یابد. در لبه لرزش رو به جلو ، بلور قطره ای از جوهر کوچک را فشرده می کند. در قسمت عقب ، مکش ایجاد می کند و جوهر را از مخزن کارتریج به داخل نازل می کشد و آن را برای چاپ قطره بعدی آماده می کند.

پیشنهاد ویژه: چگونه خطای مخزن چاپگر را برطرف کنیم؟

فناوری چاپگر جت حباب

کارتریج ها و پرینترهای مورد استفاده در چاپگرهای جوهرافشان و جت حباب بسیار شبیه به هم هستند و به نظر می رسد با چشم غیر مسلح به همان روش کار می کنند. با این حال ، در داخل هر نازل یک عنصر گرمایش کوچک وجود دارد ، نه یک سنسور کریستال پیزو. هنگامی که یک ضربه الکتریکی به این عنصر گرمایش برسد ، مقدار کمی از جوهر را تبخیر می کند. مانند جوشیدن آب در یک قابلمه ، بخار از نازل حباب می کند و قطره جوهر را بر روی صفحه قرار می دهد زیرا سر چاپی از سطح آن عبور می کند. اثر خالص تقریباً مانند چاپ جوهر افشان معمولی است.

خدمات امداد چاپگر

 کادر مجرب و آموزش دیده مرکز امداد چاپگر با توجه به مهارتی که در کار خود دارند ، برای شارژ کارتریج و تعمیر قطعات چاپگر جت حباب گارانتی کیفیت را به مشتریان خود ارائه می دهند. تکنسین های مجرب شرکت امدادچاپگر جهت شارژ کارتریج همواره از تونر گرید a استفاده می نمایند و در این صورت شما می توانید چاپی بی نظیر و با کیفیت بالا را تجربه نمایید. همچنین با پر کردن مخزن کارتریج شما چاپ حداکثری را خواهید داشت. سرویس ایاب و ذهاب نیز کاملا رایگان می باشد. جهت شارژ کارتریج خود در محل با مرکز امدادچاپگر تماس حاصل نمایید.

شما کاربران گرامی می توانید جهت دریافت سرویس شارژ کارتریج در محل با تکنسین های امدادچاپگر در تماس باشید. شما همچنین می توانید جهت دریافت آخرین اطلاعات روز دنیا در زمینه پرینتر های نوظهور و قدیمی به بخش مقالات سایت امداد چاپگر مراجعه کنید. برای استفاده از خدمات بی عیب و نقص این مرکز می توانید از طریق آنلاین و یا از طریق شماره های 02188532480، 09102221293 الی 09102221295 با این مرکز ارتباط برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا