هنگامی که چاپگر کانن به شبکه WiFi متصل نمی شود چه کاری باید انجام داد؟

هنگامی که چاپگر کانن به شبکه WiFi متصل نمی شود چه کاری باید انجام داد؟
رفع مشکلات چاپگر درصورتی که به شبکه WiFi متصل نمی شود ، می تواند شما را اذیت کند. در این مقاله ، ما تمام نکات مربوط به عیب یابی را که برای حل این مشکل تلاش می کند را، ارائه خواهیم داد.
برای اتصال چاپگر کانن به شبکه WiFi ؛ انجام صحیح فرآیند بسیار حیاتی است. در اینجا چند مرحله برای اتصال هنگامی که می خواهید از چاپگر خود استفاده کنید اما قادر به دریافت اتصال WiFi نیستید وجود دارد.
برای ثبت سفارش شارژ کارتریج و یا تعمیر پرینتر در امداد چاپگر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید
021-88532480
09102221293
09102221294
09102221295
مرحله 1: با عیب یابی شبکه شروع کنید.
سیستم های ویندوز دارای قابلیت های داخلی به نام Network Troubleshooter هستند. به طور مشابه ، Mac دارای شبکه تشخیص شبکه است. این ابزارهای داخلی برای کمک به کاربر در تشخیص و حل بسیاری از مشکلات به تنهایی ساخته شده اند. وقتی با هرگونه مشکل اتصال شبکه روبرو می شوید ؛ به Windows و Mac اجازه دهید به شما کمک کنند. این ویژگی ها را می توانید در فهرست اصلی سیستم عامل خود پیدا کنید. آن را باز کنید و برای شروع مراحل تشخیص ، دستورالعملهای روی صفحه را دنبال کنید.
روی نماد شبکه کلیک راست کنید.
عیب یاب شبکه را باز کنید.
عیب یابی را انتخاب کنید.
هنگام کار با Network Troubleshooter پیام های اعلان و پیشرفت را مشاهده خواهید کرد.
مرحله 2: اصول اتصال شبکه بی سیم را بررسی کنید.
برای برقراری ارتباط صحیح با هر شبکه WiFi ؛ گزینه های خاص باید روشن شوند. اگر کسی گزینه WiFi را روشن نکرده است چگونه می توان تصور کرد که به WiFi در چاپگر خود دسترسی پیدا کند؟ به همین ترتیب ، گزینه های مختلف باید فعال شوند. معیارهای اساسی زیر را با چندین مولفه درگیر در شبکه WiFi بررسی کنید.
اطمینان حاصل کنید که شبکه Wi-Fi شما به خوبی کار می کند و سایر دستگاه ها به آن متصل هستند.
هرگونه محدودیت اتصال را بررسی کنید. اگر در روتر wi-fi شما تنظیم شده باشد.
سرعت اینترنت در سایر دستگاه ها را بررسی کنید؛ اینترنت کم سرعت می تواند مشکلاتی ایجاد کند.
چاپگر خود را از نظر شبکه WiFi بررسی کنید.
تنظیمات Wi-Fi رایانه یا لپ تاپ خود را بررسی کنید ؛ ارتباطات Wi-Fi نباید محدود شود.
تمام اتصالات سیمی چاپگر را بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که همه ی USB به خوبی نشسته اند.
اگر نام کاربری و رمز عبور صحیح شبکه wi-fi خود را وارد می کنید ، دوباره بررسی کنید.

مرحله 3: شبکه WiFi را دوباره راه اندازی کنید.
هر زمان که ابزارهای ما از اجرای برنامه دست بردارند ، دچار نگرانی می شویم. به جای این که مستقیماً به این نتیجه برسید که چیزی از یک جهت بزرگ اشتباه است ؛ ابتدا باید آن را روی یک نت سبک قرار دهیم.
به سادگی ، راه اندازی مجدد دستگاه های شما می تواند بعضی اوقات معجزه کند. همین اتفاق ممکن است در کانن نیز به WiFi متصل نشود. راه اندازی مجدد در ایجاد اتصال جدید به ISP شما کمک می کند.
منبع تغذیه روتر را از برق بکشید.
منبع تغذیه را از مودم خود جدا کنید.
کابل های برق را دوباره وصل کنید و دستگاه ها را روشن کنید.
بگذارید LED هم در مودم و هم در روتر پایدار شود.
چراغ های پایدار وضعیت عملکرد این دستگاه ها را نشان می دهد.
در ضمن سیستم و چاپگر خود را نیز راه اندازی مجدد کنید.
وقتی همه چیز برای کار آماده شد دوباره سعی کنید چاپگر کانن را به شبکه WiFi متصل کنید.
پیشنهاد ویژه: عیب یابی چاپگر HP OfficeJet Pro 8620
مرحله 4: درایورهای چاپگر را بررسی کنید.
ممکن است درایورهای چاپگر شما مشکلی داشته باشد. درایور نصب شده نادرست می تواند به شما آسیب برساند. در غیر این صورت باید مراقبت از عقاب را در مورد سلامت درایورهای چاپگر خود عادت کنید. در حال حاضر ، موارد زیر را بررسی کنید:
اطمینان حاصل کنید که نسخه صحیح درایورهای چاپگر و نرم افزار را روی سیستم خود نصب کرده اید.
درایورهای چاپگر نصب شده فعلی خود را حذف نصب کنید.
درایورها را از CD که همراه چاپگر خود قرار داده اید دوباره نصب کنید.
همچنین می توانید درایورهای چاپگر مدل خود را از وب سایت بارگیری کنید.
بارگیری درایورها از وب سایت تضمین می کند که نسخه به روز شده را دریافت خواهید کرد.
فراموش نکنید که پس از نصب مجدد درایورها ، سیستم خود را مجدداً راه اندازی کرده و چاپگر خود را مجدداً راه اندازی کنید. در آخر ، دوباره سعی کنید به شبکه WiFi خود متصل شوید.
سخن پایانی
در صورتی که نتوانستید این مشکل را برطرف نمایید می توانید با مرکز امداد چاپگر تماس بگیرید و مشکل خود را با آن ها مطرح نمایید. این مرکز علاوه بر حل مشکلات کاربران خدمات شارژ کارتریج را نیز ارائه می دهد.
شما همچنین می توانید جهت شارژ کارتریج اچ پی خود در محل با مرکز امدادچاپگر تماس حاصل نمایید. سرویس ایاب و ذهاب نیز کاملا رایگان می باشد. تکنسین های مجرب شرکت امدادچاپگر جهت شارژ کارتریج همواره از تونر گرید a (با کیفیت ترین تونر موجود) استفاده می نمایند. بنابراین بهترین کیفیت چاپ را به شما ارائه می دهند. همچنین با پر کردن مخزن کارتریج شما می توانید چاپ حداکثری را تجربه نمایید. سرویس ایاب و ذهاب نیز در مرکز امدادچاپگر کاملا رایگان می باشد. کافیست با ما تماس حاصل نمایید.
شما کاربران گرامی می توانید جهت دریافت سرویس شارژ کارتریج در محل با تکنسین های امدادچاپگر در تماس باشید. شما همچنین می توانید جهت دریافت آخرین اطلاعات روز دنیا در زمینه پرینتر های نوظهور و قدیمی به بخش مقالات سایت امداد چاپگر مراجعه کنید. برای استفاده از خدمات بی عیب و نقص این مرکز می توانید از طریق آنلاین و یا از طریق شماره های 02188532480، 09102221293 الی 09102221295 با این مرکز ارتباط برقرار کنید.
شما کاربران گرامی می توانید جهت کسب اطلاعات تکمیلی در مورد تونر به مقاله “تونر و یا جوهر جهت شارژ کارتریج چیست؟” مراجعه نمایید.