شارژ کارتریج

چگونگی تعویض کارتریج پرینتر Canon TS3122

چگونه کارتریج پرینتر Canon TS3122 را تعویض کنیم؟

در این مقاله چگونگی تعویض کارتریج پرینتر Canon TS3122 آموزش داده می شود برای آشنایی با این موضوع در ادامه با ما همراه باشید.

چاپگرهای Canon از پیچیده ترین و کاربرپسندترین ماشین های اداری هستند. اینها دستگاه های حساسی هستند که در غیاب کارتریج  اصلی ممکن است عملکرد آن ها به درستی انجام نشود. به عبارت دیگر ، کارتریج رنگی و مشکی باید کاملاً کار کنند. برای این منظور ، به طور خودکار به شما هشدار می دهد که هنگام تخلیه سطح پرینتر ، آن را جایگزین کنید. بدین ترتیب ، شما باید بلافاصله آن را با مجموعه جدیدی از کارتریج های مشخص جایگزین کنید. همچنین ، تهیه آن را از یک منبع معتبر اطمینان حاصل کنید.

برای ثبت سفارش شارژ کارتریج و یا تعمیر پرینتر در امداد چاپگر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

021-88532480

09102221293

09102221294

09102221295

موارد احتیاط با کارتریج پرینتر Canon TS3122

جایگزینی کارتریج بلافاصله پس از برداشتن یک مورد خالی ضروری است. نمی توانید چاپگر را برای مدت زمان بیش از 10 دقیقه رها کنید.

همچنین ، فوراً کارتریج را پس از پاک کردن ، نصب کنید. اگر این کار را انجام ندهید ، پرینتر خشک می شود. این ممکن است به چاپگر آسیب برساند.

برای اطمینان از عملکرد صحیح چاپگر ، حتماً همه کارتریج های مرکب Canon ر ا نصب کنید.

اطمینان حاصل کنید که هرگز کارتریج دست دوم را نصب نمی کنید زیرا ممکن است منجر به گرفتگی نازل شود. به همین ترتیب ، نمی تواند در مورد جایگزینی پرینتر خود به شما هشدار دهد.

هرگز نازل سر چاپ را لمس نکنید.

در طول فرآیند جایگزینی ، مراقب لکه های پرینتر باشید.

تعویض کارتریج پرینتر Canon TS3122

برای شروع ، چاپگر خود را روشن کنید تا جای کارتریج پرینتر Canon TS3122 را بگیرید.

سینی خروجی کاغذ چاپگر را بیابید. جلد چاپگر را باز کنید. با این کار ، نگهدارنده آن شروع به حرکت می کند. از این رو ، منتظر بمانید تا در وضعیت جایگزینی قرار بگیرد. در اینجا مهم است که اطمینان حاصل کنید که پروسه تعویض را قطع نمی کنید.

علاوه بر این ، اطمینان حاصل کنید که آن را بیش از 10 دقیقه باز نگذارید. اگر این اتفاق بیفتد ، نگهدارنده کارتریج به سمت چپ منتقل می شود. در نتیجه ، خطایی رخ خواهد داد. در این صورت ، کافی است جلد را ببندید و دوباره آن را باز کنید.

تعویض کارتریج پرینتر Canon TS3122
تعویض کارتریج چاپگر Canon TS3122

مراحل تعویض کارتریج پرینتر Canon TS3122

کارتریج پرینتر Canon TS3122 را به آرامی فشار دهید. آن را فشار دهید تا دو بار صدای کلیک را بشنوید.

پس از آن ، کارتریج پرینتر را با دقت جدا کنید. سپس ، مطابق با قوانین و مقررات محلی به درستی آن را دور بریزید.

متعاقباً یک کارتریج جدید از بازار تهیه کنید. با دقت آن را از بسته بندی آن جدا کنید.

از نوارهای محافظ آن به درستی خلاص شوید. با آن مراقب باشید تا از لکه های پرینتر یا ریزش آن جلوگیری شود. هرگز کارتریج را تکان ندهید.

در اینجا مهم است که بلافاصله نوارهای محافظ برداشته شده را با نهایت دقت کنار بگذارید. همچنین اطمینان حاصل کنید که بعد از برداشتن نوار ، هرگز آن را دوباره وصل نمی کنید.

چاپگر شما به کارتریج رنگی و مشکی احتیاج دارد. از این رو ، باید هر دو را به درستی نصب کنید. حتماً کارتریج رنگی را در شیار چپ نصب کنید. به همین ترتیب ، کارتریج سیاه باید در شیار سمت راست نصب شود.

اکنون ، کارتریج را در حالت شیب به داخل نگهدارنده کارتریج وارد کنید. شما باید کارتریج پرینتر Canon TS3122 را به سمت بالا فشار دهید. اطمینان حاصل کنید که این کار را محکم اما با دقت انجام دهید. صدای کلیک را هنگامی که در موقعیت صحیح خود قرار گیرد خواهید شنید.

پس از آن ، جلد کاغذ را به درستی ببندید.

آماده سازی چاپگر پس از نصب

هنگامی که کارتریج پرینتر Canon TS3122 را به درستی جایگزین کردید ، چاپگر را برای عملکرد مناسب آن آماده کنید.

چاپگر به طور خودکار تمیز کردن چاپگر خود را شروع می کند. این زمان می برد. با این حال ، اطمینان حاصل کنید که در طی این مراحل عملیات دیگری را انجام نمی دهید.

در کنار آن ، اگر هد چاپ تراز نشده باشد باید آن را تراز کنید.

هنگام انجام این روش ها ، چاپگر شما سر و صدایی ایجاد می کند که طبیعی است.

پیشنهاد ویژه: چگونه خطای E5 پرینتر کانن را برطرف کنیم؟

در صورت احتیاج به شارژ کارتریج اچ پی نیز کافیست با مرکز امدادچاپگر تماس حاصل نمایید. تکنسین های این مرکز در محل شما و با استفاده از ابزار و تجهیزات پیشرفته اقدام به شارژ کارتریج می نمایند.

خدمات امداد چاپگر

شما کاربران گرامی می توانید جهت دریافت سرویس شارژ کارتریج در محل با تکنسین های امدادچاپگر در تماس باشید. شما همچنین می توانید جهت دریافت آخرین اطلاعات روز دنیا در زمینه پرینتر های نوظهور و قدیمی به بخش مقالات سایت امداد چاپگر مراجعه کنید. برای استفاده از خدمات بی عیب و نقص این مرکز می توانید از طریق آنلاین و یا از طریق شماره های 02188532480، 09102221293 الی 09102221295 با این مرکز ارتباط برقرار کنید. تکنسین های مجرب شرکت امدادچاپگر جهت شارژ کارتریج همواره از تونر گرید a (با کیفیت ترین تونر موجود) استفاده می نمایند بنابراین شما چاپی با کیفیت بسیار بالا را تجربه می نمایید. همچنین با پر کردن مخزن کارتریج بیشترین تعداد چاپ را خواهید داشت. سرویس ایاب و ذهاب نیز کاملا رایگان می باشد کافیست با مرکز امدادچاپگر تماس حاصل نمایید.

  برای بهره مندی از خدمات با کیفیت مرکز امداد چاپگر می توانید با شماره های 02188532480، 09102221293 الی 09102221295 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا