شارژ کارتریج

مقایسه کارتریج پرینترهای لیزری با کارتریج پرینترهای جوهر افشان

کارتریج پرینترهای لیزری و جوهر افشان

اگر در فکر خرید یک پرینتر برای خانه یا محل کار خود می باشید با مقایسه کارتریج پرینترهای لیزری با کارتریج پرینترهای جوهر افشان می توانید بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

سرمایه گذاری بر روی سخت افزار خروجی جدید به فرآیند پیچیده پخش بروشورهای محصول در سراسر میز شما و تلاش برای تجزیه و تحلیل مجموعه های ویژگی های متکی بستگی دارد. در کنار بررسی نمونه های چاپی ، سرعت خروجی ، گزینه های عملکرد و شبکه ، می توانید هزینه های هر صفحه را برای مقایسه هزینه های عملیاتی در بین دستگاه های لیزری و جوهر افشان به دست آورید. این محاسبات می تواند به شما در اصلاح لیست گزینه های بالقوه انتخاب چاپگر کمک کند.

برای ثبت سفارش شارژ کارتریج و یا تعمیر پرینتر در امداد چاپگر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

021-88532480

09102221293

09102221294

09102221295

مواد مصرفی کارتریج ها

پرینترهای لیزری از چهار کارتریج تونر استفاده می کنند که هر یک از آن ها برای رنگ های آبی ، قرمز ، زرد و سیاه است. تولید کنندگان سخت افزار میزان تولید کارتریج های تونر خود را بر اساس اسناد آزمایش استاندارد که از برنامه های اداری متداول چاپ می شوند ، ارزیابی می کنند. این اسناد ممکن است مطابقت با نمونه معمولی شما نداشته باشد ، اما آن ها یک پایه مشترک برای مقایسه بین چندین مارک و مدل ارائه می دهند. در کنار کارتریج های تونر ، برخی از چاپگرهای لیزری از یک کارتریج درام جداگانه با طول عمر زیاد که در صفحات قرار دارد استفاده می کنند.

مواد مصرفی کارتریج ها
مواد مصرفی انواع کارتریج ها

تونر چاپگر لیزری

کارتریج های چاپگر لیزری حاوی تونر ، پودر خشک متشکل از رنگدانه ها ، موم ها و مواد دیگر هستند. تونر با عبور از چاپگر به کاغذ منتقل می شود و یک غلتک فیوزینگ آن را ذوب می کند. به لطف این فناوری ، خروجی لیزر واضح ، بادوام و به طور کلی ضد آب است.

جوهر چاپگر جوهر افشان

پرینترهای جوهر افشان دارای کارتریج هایی هستند که شامل حلال ها و رنگ ها یا رنگدانه هایی هستند که درون جوهر مایع مخلوط می شوند. ذرات ریز جوهر روی کاغذ اسپری می شوند ، سپس جذب کاغذ می شود و خشک می شود. برخی از چاپگرهای جوهر افشان نیاز به تعویض مکرر کارتریج های خود دارند و خروجی مستعد ابتلا به لک است. چاپگرهای جوهر افشان قادر به تولید رنگ های واضح هستند ، بنابراین معمولاً برای چاپ بروشورهای رنگی و عکس ها مورد استفاده قرار می گیرند.

جوهر چاپگر جوهر افشان
جوهر چاپگر جوهر افشان

مقایسه عمر کارتریج ها

تفاوت اساسی بین کارتریج های پرینتر جوهر افشان و لیزری در دوام آن ها است. یک کارتریج جوهر افشان با ظرفیت بالا مانند کارتریج جوهر سیاه با راندمان بالا برای چاپگر هوشمند همه کاره می تواند تقریبا 1200 صفحه چاپ کند. در مقابل ، کارتریج با کارایی بالا برای چاپگر لیزری تک رنگ همه کاره می تواند حداکثر 6700 صفحه چاپ کند.

مقایسه قیمت خرید کارتریج ها

اگر هزینه هر صفحه را بدون در نظر گرفتن هزینه سخت افزاری محاسبه کنید ، بخشی از هزینه عملیاتی را تعیین می کنید که هزینه مصرفی کل را مشخص می کند. هزینه های مصرفی ممکن است با توجه به اینکه هزینه های در حال انجام را نشان می دهند ، بدیهی ترین نقطه مقایسه را تشکیل دهند ، اما از آنجا که هر صفحه ای که چاپ می کنید از یک اندازه گیری کوچک از قابلیت عملکرد دستگاه استفاده می کند ، سرمایه گذاری سخت افزار خود را در طول عمر دستگاه کم کنید تا محاسبات خود را واقعی تر کنید.

پیشنهاد ویژه امداد چاپگر: شارژ کارتریج 83

مقایسه هزینه های چاپ هر صفحه

برای بسیاری از مشاغل ، شاخص اصلی برای انتخاب هزینه در هر صفحه است. قاعده کلی این است كه برای خرید چاپگرهای لیزری هزینه بیشتری لازم است ، اما كارایی بیشتری دارند. در عوض هزینه خرید پرینترهای جوهر افشان کم می باشد اما هزینه های مصرفی بیشتری دارند.

با این حال ، برخی از چاپگرهای جوهر افشان این قانون را تغییر می دهند. برخی از می توانند صفحات سیاه و سفید  و رنگی را به میزان قابل توجهی با قیمت پایین تولید کنند. به طوری که هزینه چاپ در بسیاری از  پرینترهای لیزری رنگی بالاتر هستند.

برای به دست آوردن هزینه مصرفی برای هر صفحه ، هزینه هر کارتریج تونر را بر تعداد صفحات خروجی که سازنده ، آن را ارزیابی می کند ، تقسیم کنید. همین کار را برای کارتریج های جوهر افشان نیز انجام دهید ، اگر دستگاه از آن ها استفاده می کند ، با توجه به اینکه ممکن است عملکرد متفاوتی نسبت به کارتریج های تونر داشته باشد. هزینه های هر صفحه تمام کارتریج های موجود در یک مجموعه از مواد مصرفی را اضافه کنید تا هزینه کل چاپ هر صفحه را تهیه کنید. شما می توانید هزینه کاغذ را فراموش نکنید زیرا در بین تمام دستگاه های مقایسه شده هزینه کاغذ یک هزینه ثابت را تشکیل می دهد.

محاسبه کل هزینه مالکیت به معنای ضرب کردن هزینه مصرفی در هر صفحه توسط خروجی عملیاتی پیش بینی شده دستگاه است. برای به دست آوردن این هزینه ، تعداد صفحات در هر ماه را که انتظار دارید چاپ کنید ، بر اساس استفاده معمولی خود ، بر اساس تعداد ماه های استفاده ضرب کنید.

برای ثبت سفارش شارژ کارتریج و یا تعمیر پرینتر در امداد چاپگر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

021-88532480

09102221293

09102221294

09102221295

فراتر از جوهر و تونر

کارتریج های پرینتر ممکن است شامل اجزای اضافی باشند. به عنوان مثال ، کارتریج های لیزری فقط حاوی تونر هستند ، در حالی که بسیاری از کارتریج های پرینتر HP شامل قطعات دیگری هستند. این کار کارتریج را گران تر می کند ، اما همچنین نیاز به تعویض قطعات جداگانه را به صورت دوره ای از بین می برد. در قسمت جوهر افشان ، برخی از پرینترها مانند HP Officejet  از کارتریج هایی استفاده می کنند که دارای مخازن جوهر هستند ، در حالی که برخی دیگر مانند HP Deskjet  دارای یک هد هستند که درون کارتریج جای دارد. همانند چاپگرهای لیزری ، کارتریج هایی جوهر افشان دارای مدولار معمولاً هزینه کمتری دارند اما به مرور زمان نیاز به سرویس بیشتری دارند.

پیشنهاد ویژه: علل ایجاد رگه ها بر روی صفحات چاپی

دیگر ملاحظات مقایسه کارتریج ها

چاپگرهای لیزری سایر قطعات قابل تعویض را در کنار کارتریج های تونر و درام قرار می دهند. این ها می توانند شامل فیوزر و سایر ماژول های مکانیکی باشند که بیشتر از مواد مصرفی معمولی هستند اما قبل از پایان عمر کار دستگاه از بین می روند. هزینه های این قطعات در نهایت به هزینه کل افزوده می شود. جهت شارژ کارتریج لیزری خود در محل توسط تونر گرید a با مرکز امدادچاپگر تماس حاصل نمایید. تکنسین های مجرب شرکت امدادچاپگر جهت شارژ کارتریج همواره از تونر گرید a استفاده می نمایند. همچنین با پر کردن مخزن کارتریج نیز شما می توانید حداکثر تعداد چاپ را تجربه نمایید. سرویس ایاب و ذهاب نیز کاملا رایگان می باشد.

شما کاربران گرامی می توانید جهت دریافت سرویس شارژ کارتریج در محل با تکنسین های امدادچاپگر در تماس باشید. شما همچنین می توانید جهت دریافت آخرین اطلاعات روز دنیا در زمینه پرینتر های نوظهور و قدیمی به بخش مقالات سایت امداد چاپگر مراجعه کنید. برای استفاده از خدمات بی عیب و نقص این مرکز می توانید از طریق آنلاین و یا از طریق شماره های 02188532480، 09102221293 الی 09102221295 با این مرکز ارتباط برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا