شارژ کارتریج

نحوه رفع خطای b200 چاپگر canon

رفع خطای b200 چاپگر canon

کد خطای b200 یکی از رایج ترین مشکلات در چاپگرهای کانن است. در این مقاله ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه خطایb200  چاپگر canon را خودتان رفع کنید.

خطای B200 در چاپگرهای کانن نشان می دهد که ولتاژ هد چاپگر یا دمای هد آن طبیعی نیست. در برخی موارد ، خطای b200 همچنین می تواند به این معنی باشد که هد چاپگر آسیب دیده است و نمی تواند از آن استفاده کنید یا مشکلی در کارتریج ها وجود دارد.

چاپگرهای Canon دارای 2 کارتریج یا 4 کارتریج هستند. اگر 4 کارتریج یا بیشتر در چاپگر خود دارید ، باید مراحل بخش اول را دنبال کنید. اگر چاپگری با دو کارتریج دارید ، به بخش بعدی بروید.

برای ثبت سفارش شارژ کارتریج و یا تعمیر پرینتر در امداد چاپگر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

021-88532480

09102221293

09102221294

09102221295

نحوه رفع خطای b200 چاپگر canon دارای 4 کارتریج یا بیشتر

مرحله 1: همه کارتریج ها را بردارید. درب چاپگر خود را باز کنید و  همه کارتریج های جداگانه را از چاپگر خود خارج کنید.

مرحله 2: هد چاپ را بردارید. از آنجا که هد چاپ تحت تأثیر قرار گرفته است ، باید با برداشتن اهرم قفل نارنجی یا خاکستری کنار گهواره کارتریج ، هد چاپگر را برداریم. با این کار می توانید هد چاپ را به راحتی بردارید.

مرحله 3: چاپگر را دوباره نصب کنید. هد چاپ را تمیز کرده و دوباره در موقعیت اصلی قرار دهید. مطمئن شوید که کاملاً در جای خود قرار گرفته باشد.

مرحله 4: کارتریج ها را دوباره نصب کنید. تمام کارتریج ها را به درستی در جای خود قرار دهید و درهای باز را ببندید. چاپگر شروع به خواندن کارتریج ها و هد چاپگر می کند.

خطای b200 چاپگر canon
خطای b200 چاپگر canon

مرحله 5: چاپگر را دوباره راه اندازی کنید. دوشاخه چاپگر را از منبع تغذیه جدا کرده و آن را برای چند دقیقه بگذارید. در این صورت هد چاپ و اسلات کارتریج خنک می شوند. دستگاه را دوباره به پریز برق وصل کنید.

مرحله 6: بررسی نازل را انجام دهید. خطای B200 هنگامی اتفاق می افتد که چاپگر از هد چاپ استفاده می کند. بنابراین ، بررسی کنید که نازل کارتریج صحیح با نازل جایگزین شده است. پس از تأیید این مورد ، می توانید به طور منظم از چاپگر خود استفاده کنید.

اگر مشکلات برطرف نشد ، باید چاپگر را با یک هد جدید جایگزین کنید.

پیشنهاد ویژه: نحوه رفع خطای c000 چاپگر Canon

نحوه رفع خطای b200 چاپگر canon دارای 2 کارتریج یا بیشتر

اگر چاپگری با دو کارتریج دارید ، باید مراحل زیر را انجام دهید.

مرحله 1: چاپگر را دوباره راه اندازی کنید. وقتی چاپگر در حالت خطا باشد ، نمی توانیم از محل کارتریج جدا شویم. بنابراین ، هنگامی که چاپگر را راه اندازی مجدد می کنیم ، پیام خطا به طور موقت حذف می شود که به ما امکان می دهد مشکل را عیب یابی کنیم. بنابراین ، چاپگر را خاموش کرده و پس از چند دقیقه دوباره روشن کنید.

مرحله 2: کارتریج مشکل را بردارید. پیام خطای b200 قادر به مشخص کردن کارتریج ایجاد کننده مشکل نیست. بنابراین ، سعی کنید کارتریج مشکل را پیدا کرده و آن را بردارید.

مرحله 3: کارتریج را تعویض کنید. هد چاپ بخشی از کارتریج چاپگرها است. بنابراین اگر می خواهیم هد چاپ را جایگزین کنیم ، باید کارتریج را تعویض کنیم. این کارتریج را برداشته و با کارتری جایگزین کنید.

مرحله 4: بررسی نازل را انجام دهید. برای بررسی اینکه کارتریج به درستی کار می کند ، بررسی نازل را انجام دهید. در غیر این صورت ، باید کارتریج دیگر را تعویض کنید و دوباره بررسی کنید.

کاربران عزیز جهت شارژ کارتریج اچ پی خود در محل و با ایاب و ذهاب رایگان با مرکز امدادچاپگر تماس حاصل نمایید. تکنسین های مجرب شرکت امدادچاپگر جهت شارژ کارتریج همواره از تونر گرید a (با کیفیت ترین تونر موجود) استفاده می نمایند بنابراین شما چاپی با کیفیت بسیار بالا را تجربه می نمایید. همچنین با پر کردن مخزن کارتریج بیشترین تعداد چاپ را خواهید داشت. سرویس ایاب و ذهاب نیز کاملا رایگان می باشد کافیست با مرکز امدادچاپگر تماس حاصل نمایید.

شما کاربران گرامی می توانید جهت دریافت سرویس شارژ کارتریج در محل با تکنسین های امدادچاپگر در تماس باشید. شما همچنین می توانید جهت دریافت آخرین اطلاعات روز دنیا در زمینه پرینتر های نوظهور و قدیمی به بخش مقالات سایت امداد چاپگر مراجعه کنید. برای استفاده از خدمات بی عیب و نقص این مرکز می توانید از طریق آنلاین و یا از طریق شماره های 02188532480، 09102221293 الی 09102221295 با این مرکز ارتباط برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا