شارژ کارتریج

نحوه رفع کردن گرفتگی کاغذ در چاپگر Kodak

رفع کردن گرفتگی کاغذ در چاپگر Kodak

در این مقاله آموزشی نحوه رفع کردن گرفتگی کاغذ در چاپگر Kodak مورد بررسی قرار می گیرد. در صورتی که می خواهید این کار را به نحو احسن انجام دهید ما را همراهی کنید.

کداک یکی از برترین شرکت های تولید کننده چاپگرهای پیشرفته سطح بالا است. در سطح جهانی ، آن ها حسن نیت ارائه تجربه چاپ با کیفیت عالی را برای کاربران شخصی را کسب کرده اند. گیر کردن کاغذ یک اتفاق معمول در بین تمام مارک های چاپگر است. اگر چاپگر کداک دارید و کاغذی در آن گیر کرده است ، ما به شما نحوه پاک کردن گرفتگی کاغذ در آن را نشان خواهیم داد.

برای ثبت سفارش شارژ کارتریج و یا تعمیر پرینتر در امداد چاپگر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

021-88532480

09102221293

09102221294

09102221295

پیشنهاد ویژه: نحوه رفع خطای 5b00 چاپگر Canon

چگونه می توان گیر کاغذ را در چاپگر kodak رفع کرد؟

گاهی اوقات ، کاغذ در چاپگر گیر نمی کند ، اما چاپگر فکر می کند که آن را دارد و خطایی ایجاد می کند. بنابراین ، خواهیم دید که چگونه می توانیم این خطا را برطرف کنیم.

مرحله 1: چاپگر را خاموش کنید. ابتدا چاپگر را خاموش کرده و دستگاه را از پریز برق جدا کنید. پس از انجام این کار ، چاپگر را به گونه ای بچرخانید که پشت دستگاه رو به شما باشد. هنگامی که آن را برداشته اید ، به غلتک های تغذیه کاغذ اجازه می دهد تا آزادانه غلت بزنند.

مرحله 2: درب ورودی عقب را باز کنید. توجه داشته باشید که نباید کاغذهای گیر کرده را از واحد جلو بردارید. همیشه از واحد عقب برای آن استفاده کنید. زبانه سمت چپ را فشار دهید و سپس می توانید در را به سمت خود بکشید. آن را بکشید و درب دسترسی عقب را باز کنید.

مرحله 3: کاغذ را بردارید. غلطک های فشار را بررسی کنید تا از تمیز بودن و چرخش آزاد بودن آن ها اطمینان حاصل کنید. در صورت لزوم غلطک ها را تمیز کنید. از درب ورودی عقب ، کاغذی که گیر کرده را کمی بکشید. ببینید آیا کاغذی مچاله شده یا آسیب دیده وجود دارد.

گیرکردن کاغذ
گیرکردن کاغذ

مرحله 4: درب ورودی عقب را دوباره ببندید. فقط دربی را که در مرحله قبل برداشتید ، دوباره جمع کنید.

مرحله 5: همه سیم ها را دوباره وصل کنید و چاپگر را دوباره آماده کار کنید. اطمینان حاصل کنید که چاپگر را نیز به سیستم متصل کرده اید.

این باید مشکل شما را حل کند. اکنون شما یاد گرفته اید که چگونه می توان کاغذ را در چاپگر کداک پاک کرد.

نکته :همیشه از کاغذهای مناسب که پاره نشده و مچاله نشده اند استفاده کنید. این کار شما را از خطای چاپگر نجات می دهد.

کاربران گرامی در صورت به اتمام رسیدن شارژ کارتریج اچ پی خود نیز کافیست با مرکز امدادچاپگر تماس حاصل نمایید. تکنسین های این مرکز در محل شما و با استفاده از ابزار و تجهیزات پیشرفته اقدام به شارژ کارتریج می نمایند. سرویس ایاب و ذهاب نیز کاملا رایگان می باشد. تکنسین های مجرب شرکت امدادچاپگر جهت شارژ کارتریج همواره از تونر گرید a (با کیفیت ترین تونر موجود) استفاده می نمایند بنابراین شما چاپی با کیفیت بسیار بالا را تجربه می نمایید. همچنین با پر کردن مخزن کارتریج بیشترین تعداد چاپ را خواهید داشت. سرویس ایاب و ذهاب نیز کاملا رایگان می باشد کافیست با مرکز امدادچاپگر تماس حاصل نمایید.

خدمات امداد چاپگر

شما کاربران گرامی می توانید جهت دریافت سرویس شارژ کارتریج در محل با تکنسین های امدادچاپگر در تماس باشید. شما همچنین می توانید جهت دریافت آخرین اطلاعات روز دنیا در زمینه پرینتر های نوظهور و قدیمی به بخش مقالات سایت امداد چاپگر مراجعه کنید. برای استفاده از خدمات بی عیب و نقص این مرکز می توانید از طریق آنلاین و یا از طریق شماره های 02188532480، 09102221293 الی 09102221295 با این مرکز ارتباط برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن