شارژ کارتریج

شارژ کارتریج HP

شارژ کارتریج HP در محل

شارژ کارتریج HP

خدمات شارژ کارتریج HP با بهره گیری از پیشرفته ترین تکنولوژی ها و پرسنل با تجربه امداد چاپگر به خوبی و در اسرع وقت امکان پذیر است.

شارژ کارتریج اچ پی hp

کارتریج به قطعه ای در پرینتر گفته می شود که حاوی جوهر یا تونر می باشد. کارتریج های HP شامل دو نوع کارتریج لیزری برای پرینترهای لیزری که مواد مصرفی آن تونر می باشد و کارتریج های HP جوهری که مناسب برای پرینتر های جوهر افشان می باشد. در اصل کارتریج منبع رنگ در پرینتر می باشد و در صورت تمام شدن باید آن ها را معاوضه یا دوباره شارژ کرد.

اگر چه کارتریج های شارژ شده کیفیت کارتریج های  نو را ندارند و مشکلاتی را به جود می آورند ، اما شارژ کارتریج  HP یکی از مقرون به صرفه ترین راه ها است.

زمان مناسب برای تعویض یا شارژ کارتریج در پرینترهای HP

از جمله سوال های پرتکرار کاربران این است که ، کارتریج پرینتر چه زمانی احتیاج به شارژ کردن دارد. تشخیص به اتمام رسیدن تونر کارتریج کار دشواری نمیباشد. در صورتی که با هرگونه ارور روی صفحه نمایشگر خود مواجه شدید و یا اگر پرینتر چاپ سفید و کمرنگ ارائه داد بدین معنی است که شارژ کارتریج شما به اتمام رسیده است و بایستی در اسرع وقت اقدام به شارژ کارتریج hp خود نمایید. تنها با یک تماس، تکنسین های ما در کوتاه ترین زمان ممکن در محل شما حاضر شده و با استفاده از ابزار و تجهیزات پیشرفته اقدام به شارژ کارتریج اچ پی شما مینمایند.

اگر چه زمان تعویض کارتریج بسته به میزان استفاده از دستگاه می باشد اما عمر متوسط هر کارتریج حدودا شش ماه می باشد و برای عملکرد مطلوب پرینترها بهتر است کارتریج را تعویض یا شارژ کرد.

شارژ کارتریج اچ پی hp

مزیت تونر(جوهر)   Grade A  در کیفیت چاپ

بعضی از تونرهای موجود در بازار ارزان و بی کیفیت هستند، این تونرها علاوه بر اسیب رساندن به دستگاه پرینتر شما باعث افت کیفیت چاپ نیز میشوند. بنابراین توصیه میشود از کیفیت تونر مورد استفاده برای شارژ کارتریج خود اطمینان حاصل نمایید. تونرهای موجود در امدادچاپگر همگی با کیفیت عالی و Grade A هستند و شما با اطمینان کامل می توانید شارژ کارتریج اچ پی خود را به این مرکز بسپارید.

 

 

تعداد صفحات چاپ پس از هر بار شارژ کارتریج اچ پی

با توجه به اینکه کارتریج ها اندازه های متفاوتی دارند، تعداد صفحات چاپ در هر یک از انها نیز متفاوت خواهد بود. تکنسین های امدادچاپگر داخل مخزن کارتریج را کامل پر مینمایند تا کاربران بتوانند در حد امکان از ان استفاده نمایند و پس از گذشت مدت زمان کوتاهی احتیاج به شارژ مجدد نداشته باشند.

 

تعمیرات کارتریج hp

در صورت بروز هرگونه مشکل در چاپ و یا پرینتر خود اعم از، خط افتادن روی صفحه کاغذ ، ایجاد لکه روی صفحه کاغذ ، صدای نابهنجار پرینتر ، مچاله شدن کاغذ ، گیر کردن کاغذ داخل پرینتر و … تنها میتوانید با شرکت امدادچاپگر تماس گرفته و در اسرع وقت اقدام به تعمیر پرینتر خود در محل نمایید.

شارژ و تعمیر پرینتر اچ پی در محل

شرکت امدادچاپگر به منظور صرفه جویی در وقت و هزینه کاربران گرامی این امکان را فراهم کرده است تا در محل شما اقدام به شارژ و تعمیر پرینتر نماید. ( همچنین هزینه ایاب ذهاب در شرکت امدادچاپگر نیز رایگان میباشد. )

در حمل پرینتر از مکانی به مکان دیگر به دستگاه اسیب وارد خواهد شد در صورتی که شما میتوانید تنها با یک تماس پرینتر اچ پی خود را شارژ و تعمیر نمایید و از احتمال اسیب رسیدن به دستگاه خود جلوگیری نمایید.

شارژ کارتریج اچ پی

شارژ کارتریج اچ پی در امداد چاپگر

اگر چه شارژ کارتریج های اچ پی کار خیلی دشواری نیست اما باید توسط متخصصین در این امر انجام شود. در صورت شارژ کردن نادرست امکان دارد خسارات جبران ناپذیری به پرینترها وارد شود. امداد چاپگر یک مرکز تخصصی در زمینه شارژ کارتریج های HP می باشد که با کادر مجرب و باتجربه خود در کمترین زمان و با بهترین کیفیت شارژ کارتریج اچ پی را انجام می دهند. همچنین تکنسین های مجرب شرکت امدادچاپگر مخزن کارتریج را از تونر پر می نمایند تا کاربران گرامی چاپ حداکثری و با کیفیت بالا را تجربه نمایند. جهت شارژ کارتریج خود کافیست با مرکز امدادچاپگر تماس حاصل نمایید.

 برای دریافت خدمات شارژ کارتریج HP می توانید با امداد چاپگر در تماس باشید. امداد چاپگر به عنوان مرکز تخصص شارژ کارتریج انواع برندهای پرینتر کار شار مجدد کارتریج ها را به درستی و با مواد اولیه اصلی انجام می دهد.

برای ثبت سفارش شارژ کارتریج اچ پی در  امداد چاپگر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

021-88532480

09102221293

09102221294

09102221295

خدمات شارژ کارتریج HPدر امداد چاپگر

در امداد چاپگر امکان شارژ کارتریج HP در محل وجود دارد. در صورت تماس با این مرکز متخصصین آن ها در اسرع وقت و در مدت زمان کمتر از یک ساعت در محل شما حاضر می شوند و عملیات شارژ انواع کارتریج های HP را در جلوی چشمانتان با رعایت استاندارد های لازم و بهترین کیفیت انجام می دهند. با توجه به استفاده از متریال های با کیفیت و تونر های اصلی این شرکت برای خدمات شارژ کارتریج گارانتی کیفیت را به مشتریان خود ارائه می دهد. بعد از اتمام کار، پرینتر را تست می کنند و در صورت راضی بودن مشتریان ار عملکرد دستگاه هزینه شارژ کارتریج گرفته می شود. اگر به هر دلیلی از روند شارژ کارتریج اچ پی خود راضی نباشید کل هزینه شما برگشت داده می شود.

در صورت ارسال کارتریج به دفتر مرکزی امداد چاپگر کلیه هزینه ایاب و ذهاب برای مشتریان رایگان می باشد. از دیگر خدمات رایج در این مرکز برای شارژ کارتریج های اچ پی ، می توان به تعمیر و تجهیز انواع کارتریج های لیزری مشکی و کارتریج های لیزری رنگی  HP ، اجرای تنظیمات و نصب تجهیزات و امکانات پرینتر مانند درایور پرینتر ، مشاوره و راهنمایی های لازم در مورد عملکرد دستگاه پرینتر و انواع کارتریج های اچ پی ، تست کردت تمامی تجهیزات و قطعات پرینتر های اچ پی برای اطمینان از صحت کارکرد آن ها می باشد.

نکات مهم در هنگام شارژ کارتریج های اچ پی

در هنگام شارژ کارتریج های HP باید به نکات مهمی توجه شود در غیر این صورت امکان وارد شدن آسیب های جدی به دستگاه وجود دارد. با توجه به اینکه کارتریج پرینترهای لیزری بسیار حساس می باشد برای باز و بسته کردن کارتریج و شارژ آن باید از تجهیزات و ابزار های تخصصی استفاده شود.

نکته مهم دیگر استفاده از تونر های اصلی و اختصاصی با توجه به مدل کارتریج می باشد. در غیر این صورت باعث استهلاک قطعات پرینتر و پایین آمدن کیفیت برگه های چاپ شده می شود.

قیمت شارژ کارتریج های HP

کارتریج های HP بخاطر کیفیتی که دارند از پر مصرف ترین کارتریج ها توسط کاربران می باشد. باتوجه به اینکه کارتریج های اچ پی دارای انواع مختلفی می باشند ، شارژ آن ها را باید به متخصصان این زمینه واگذار کرد ، شارژ کارتریج های لیزری رنگی از کارتریج های مشکی سخت تر می باشد و همچنین با توجه به متفاوت بودن تونر آن قیمت متفاوتی نیز دارد و به طبع هزینه بیشتری دارد.

 کیفیت نوع تونر مصرفی برای شارژ کارتریج HP تعیین کننده هزینه شارژ کارتریج می باشد. برای اطلاع از قیمت شارژ کارتریج اچ پی با متخصصین امداد چاپگر تماس بگیرید و از خدمات عالی آن ها بهره شوید.

برای ثبت سفارش شارژ کارتریج اچ پی در  امداد چاپگر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

021-88532480

09102221293

09102221294

09102221295

مزایا و معایب شارژ کارتریج اچ پی

با توجه به قیمت بالای کارتریج های اصلی تعویض آن ها  برای هر کاربری امکان پذیر نیست و کاربران به شارژ مجدد آن روی می آورند. کارتریج های شارژ شده دارای کیفیت برابر با کارتریج های نو نیستند و امکان دارد تعداد صفحات کمتری را چاپ کند و نشتی جوهر در ورقه ها اتفاق بیفتد یا امکان دارد خطوط نامربوطی را روی صفحه ها بیندازد.اگر دفعات شارژ کردن کارتریج افزایش یابد امکان دارد قطعات آن فرسوده شود و به کارتریج و پرینتر آسیب برساند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر به مقاله شارژ کارتریج اچ پی مراجعه نمایید.

پیشنهاد ویژه: شارژ کارتریج 177

خدمات امدادچاپگر

شرکت امدادچاپگر در زمینه شارژ و تعمیر پرینتر در محل شما فعالیت دارد. تکنسین های این مرکز جهت شارژ کارتریج همواره از تونر گرید a استفاده می نمایند تا علاوه بر چاپ با کیفیت بالا، دستگاه پرینتر نیز فرسوده نشود. جهت شارژ و یا تعمیر پرینتر خود کافیست با مرکز امدادچاپگر تماس حاصل نمایید.

شما کاربران گرامی می توانید جهت دریافت سرویس شارژ کارتریج در محل با تکنسین های امدادچاپگر در تماس باشید. شما همچنین می توانید جهت دریافت آخرین اطلاعات روز دنیا در زمینه پرینتر های نوظهور و قدیمی به بخش مقالات سایت امداد چاپگر مراجعه کنید. برای استفاده از خدمات بی عیب و نقص این مرکز می توانید از طریق آنلاین و یا از طریق شماره های 02188532480، 09102221293 الی 09102221295 با این مرکز ارتباط برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا