شارژ کارتریج

راهنمای کامل تنظیم چاپگر HP بی سیم

راهنمای تنظیم چاپگر HP بی سیم

چاپگر HP شما باید با رایانه رومیزی شما نصب و راه اندازی شود اما اگر می خواهید تنظیم چاپگر HP بی سیم را انجام دهید، چه می کنید؟ آیا برای نصب چاپگر روی لپ تاپ مشکل ندارید؟ اما نگرانی ها به پایان رسیده است زیرا ما راهنمای کاملی را برای تنظیم آسان اتصال این پرینتر HP با دستگاه های متعدد ارائه می دهیم. اگر هنوز در مورد این روش گیج هستید و همچنین برخی از مشکلات مربوط به HP Printer خود را دارید ، می توانید برای راه حل های فوری همیشه از پشتیبانی فنی HP Printer استفاده کنید تیم پشتیبانی امداد چاپگر تمام تلاش خود را می کند تا به مشتریان کمک کند.

اگر می خواهید چندین دستگاه با چاپگر HP فعال شوند ، به یک چاپگر بی سیم نیاز دارید. شما همچنین به اتصال شبکه بی سیم نیاز دارید زیرا اتصال جداگانه سیم ها به همه دستگاه ها در زمان مربوطه کاملاً بدون مشکل است. بنابراین تنظیم پرینتر HP از طریق شبکه بی سیم موجود ، موفقیت این وضعیت را تأیید می کند.

برای ثبت سفارش شارژ کارتریج و یا تعمیر پرینتر در امداد چاپگر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

021-88532480

09102221293

09102221294

09102221295

تنظیم چاپگر HP با اتصال بی سیم

برای تنظیم چاپگر HP ما با جمع آوری اطلاعات روتر شروع خواهیم کرد. این اساساً شامل موارد زیر است:

نام مرکز شبکه یا در اصطلاحات فنی معروف به SSID.

کلید شبکه یا کلید رمزگذاری یا کلید امنیتی کلید WEP یا WPA.

اطمینان حاصل کنید که مودم ، چاپگر و لپ تاپ روشن هستند. همچنین اطمینان حاصل کنید که لپ تاپ با اینترنت ارتباط دارد.

اطمینان حاصل کنید که چاپگر بی سیم HP نزدیک یا در محدوده مناسب لپ تاپ قرار گرفته باشد.

اگر چاپگر شما در ابتدا از طریق اتصال USB با دسک تاپ یا هر وسیله دیگری بود ، آن را به اتصال بی سیم تغییر دهید و کابل USB را جدا کنید.

پیشنهاد ویژه: بررسی چاپگر لیزری رنگی بی سیم HP LaserJet MFP 179FNW

مراحل تغییر حالت اتصال چاپگر

برای تغییر این حالت اتصال می توانید این مراحل را دنبال کنید:

در زیر فهرست شروع ، دستگاه ها و چاپگرها را جستجو کنید و سپس در زیر لیست نمایش داده شده گزینه ها ، روی مدل چاپگر HP خود کلیک کنید.

در صفحه بعد گزینه Utilities را انتخاب کنید ، Printer Setup & Software Selection را انتخاب کنید.

یک لیست کشویی ظاهر می شود که می توانید گزینه تبدیل چاپگر متصل به USB به بی سیم یا اتصال چاپگر جدید را مشاهده کنید. در واقع بسته به نسخه ویندوزی که استفاده می کنید متفاوت است.

نحوه اتصال چاپگر شما با موفقیت به شبکه بی سیم تغییر کرده است.

در مرحله بعدی ، ما پرینتر HP را به شبکه اینترنت رایج متصل خواهیم کرد تا از آن با چندین دستگاه استفاده کنیم. این به مدل چاپگر شما بستگی دارد و همچنین ویژگی های دسترسی به شبکه بی سیم و اتصالات بسته به این موارد متفاوت است.

اگر چاپگر و روتر شما دارای WPS (Wi-Fi Protected Setup) هستند ، خوب است که با این روش نصب روبرو شوید. علاوه بر این ، روتر باید یک دکمه WPS داشته باشد و باید از امنیت WPA یا WPA2 استفاده کند.

راهنمای کامل تنظیم چاپگر HP بی سیم
تنظیم چاپگر HP بی سیم

تنظیم چاپگر hp صفحه نمایش لمسی

اگر چاپگر شما دارای صفحه نمایش لمسی است می توانید اتصال را از طریق شبکه بی سیم با استفاده از HP Wireless Setup Wizard تنظیم کنید. در زیر مراحل لازم برای انجام این کار ذکر شده است:

از فهرست کنترل صفحه HP Printer خود ، گزینه Network را انتخاب کنید. سپس بر روی گزینه wireless کلیک کرده و سپس به سمت Settings بروید.

لیستی ظاهر می شود که نام انواع شبکه های مختلف را در محدوده چاپگر شما نشان می دهد.

نقطه دسترسی را از داده های SSID انتخاب کنید.

اما گاهی ممکن است نتوانید نام روتر خود را ببینید. در این حالت به پایین لیست بروید. سپس ، به صورت دستی نام اتصال خود را وارد کنید. پس از شناسایی نام ، پس از آن رمز اتصال را درخواست می کند. همچنین اینجا را بخاطر بسپارید تا کلید WPA را به درستی وارد کنید.

چاپگر شما با موفقیت به اتصال بی سیم متصل شد.

اگر چاپگر شما صفحه لمسی ندارد ، می توانید با اتصال موقتی چاپگر HP ادامه دهید. هنگام نصب نرم افزار چاپگر در دستگاه های خود ، از کابل USB استفاده کنید.

می توانید نرم افزار چاپگر را با استفاده از CD نصب یا از طریق HP Website روی دستگاهی که می خواهید شروع به چاپ کنید ، نصب کنید. این نرم افزار به طور خودکار راهنما را در هنگام قرار دادن یا خارج کردن کابل USB راهنمایی می کند و از رعایت کامل دستورالعمل ها اطمینان می یابد.

پیشنهاد ویژه: شارژ کارتریج در توحید

پشتیبانی فنی امداد چاپگر

با پیروی از این مراحل ، شما مراحل تنظیم اتصال چاپگر HP خود را از طریق یک شبکه بی سیم با موفقیت به پایان رسانده اید. اما اگر هنوز نمی توانید این روش را درک کنید و به یک روش حل در زمان واقعی نیاز دارید ، با پشتیبانی فنی امداد چاپگر و یا بخش تعمیر پرینتر تماس بگیرید. شما همچنین می تنوانید جهت شارژ کارتریج اچ پی خود نیز با ما تماس حاصل نمایید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر به مقاله شارژ کارتریج مراجعه نمایید. تکنسین های مجرب شرکت امدادچاپگر جهت شارژ کارتریج همواره از تونر گرید a (با کیفیت ترین تونر) استفاده می نمایند و در این صورت بهترین کیفیت چاپ را به شما ارائه می دهند. همچنین با پر کردن مخزن کارتریج چاپ حداکثری را تضمین می نمایند. سرویس ایاب و ذهاب نیز در شرکت امدادچاپگر کاملا رایگان می باشد. جهت شارژ کارتریج و یا تعمیر پرینتر کافیست با مرکز امدادچاپگر تماس حاصل نمایید. شما کاربران گرامی می توانید جهت دریافت سرویس شارژ کارتریج در محل با تکنسین های امدادچاپگر در تماس باشید. شما همچنین می توانید جهت دریافت آخرین اطلاعات روز دنیا در زمینه پرینتر های نوظهور و قدیمی به بخش مقالات سایت امداد چاپگر مراجعه کنید. برای استفاده از خدمات بی عیب و نقص این مرکز می توانید از طریق آنلاین و یا از طریق شماره های 02188532480، 09102221293 الی 09102221295 با این مرکز ارتباط برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا