شارژ کارتریج

چاپگر لیزری HP LaserJet Pro M12w

چاپگر لیزری HP LaserJet Pro M12w

چاپگر HP LaserJet Pro M12w که با نام مخفف  HP GET PRO بیشتر شناخته شده است، یکی از چاپگرهای مدرن شرکت  HP  است که در دسته چاپگرهای لیزری و سیاه و سفید قرار گرفته است .این چاپگر قدرتمند همچنین در دسته چاپگر های بی سیم قرار گرفته است که همین ویژگی او را در رتبه نخست چاپگر های رده بالاقرار داده است .  این چاپگر چند کاره است. این بدان معنی است که این یک چاپگر پرطرفدار است. این چاپگر می تواند کارایی زیادی را برای شما رقم بزند.بیاید نگاهی به خصوصیات این چاپگر بیاندازیم.

برای ثبت سفارش شارژ کارتریج و یا تعمیر پرینتر در امداد چاپگر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

021-88532480

09102221293

09102221294

09102221295

ویژگی های اصلی چاپگر لیزری Hp get pro

این چاپگر دارای ویژگی های منحصر به فردی است که در این بخش مورد بررسی قرار می گیرد.

سرعت و کیفیت بی نظیر چاپگر لیزری HP LaserJet Pro M12w

HP Get pro چاپگری است که سرعتی باور نکردنی را در روند چاپ برای شما به ارمغان میاورد، به طوری که می تواند در هر دقیقه حداکثر تا 19 صفحه را، بدون اینکه به قسمتی از چاپگر آسیبی وارد کند، چاپ بکند.

همچین این چاپگر از پردازنده بسیار قوی  266 مگاهرتزی بهره می گیرد که می تواند تعداد بی شماری از اسناد  را با وضوح بی نظیر برای شما چاپ کند. همین ویژگی هم سبب شده تا لقب این کمپانی بزرگ را رهبر صنعت چاپگر لیزری در دنیا بنامند.

چاپگر لیزری HP LaserJet Pro M12w
چاپگر لیزری HP LaserJet Pro M12w

بیشترین میزان صرفه جویی در مصرف انرژی پرینتر Hp get pro

چاپگر لیزری HP LaserJet Pro M12w از فناوری Auto-On / Auto-Off بهره می گیرد . با  استفاده از این تکنولوژی این  چاپگر می تواند در مصرف انرژی برق حداکثر صرفه جویی را بهره ببرد .این چاپگر از فناوری روشن و خاموش شدن خودکار هم بهره می گیرد و این قابلیت هم می تواند به صرفه جویی در مصرف برق کمک کند .

مزیتی که چاپگر hp get pro  دارد وجود حافظه داخلی 8 مگابایتی است. همین امر سبب شده است تا مدارکی را که هر روز با آن در محل کار یا دفاتر سروکار دارید چاپ کنید بدون اینکه نیازی به کامپیوتر داشته باشد .

 چاپگر hp get pto  از درگاه USB 2.0  و اتصال بی سیم یا همانWiFi بهره می گیرد .بنابرین می توانید با اتصال تلفن هوشمند خود یا حافظه خارجی به چاپگر به راحتی و بدون نیاز به کامپیوتر چاپ کنید.

پیشنهاد ویژه: نحوه اتصال چاپگر Kodak به شبکه بی سیم

طراحی بی عیب و نقص چاپگر لیزری HP LaserJet Pro M12w

HP Get pro متناسب با سلیقه شما طراحی و ساخته شده است. طراحی زیبا و کوچک بودن این چاپگر به طوری است که فضای زیادی از محل کار یا دفتر شما را اشغال نمی کند. می توانید به راحتی آن را کنار میز کامپیوتر شخصی خود یا دفتر کار بگذارید و از آن استفاده کنید.

چاپگر Hp get pro از یک صفحه نمایشگر  LCD برخوردار است .با استفاده این نمایشگر می توانید براحتی با فشار دادن یک کلید به آسانی چاپ کنید. همچنین می توانید قسمتی از تنظیمات این چاپگر را از جمله (اندازه کاغذ،سرعت چاپ،و …)را مدیریت کنید . این چاپگر لیزری از چاپ دوطرفه دستی با پشتیبانی از درایور بهره میگیرد . این بدان معنی است کسانی که به دنبال صرفه جویی در مصرف کاغذ خود هستند می توانند با استفاده از این ویژگی نهایت استفاده را ببرند.

همچنین جهت شارژ کارتریج انواع پرینتر خود از جمله شارژ کارتریج اچ پی خود در محل و با استفاده از تونر گرید a با مرکز امدادچاپگر تماس حاصل نمایید. سرویس ایاب و ذهاب نیز کاملا رایگان می باشد. تکنسین های مجرب شرکت امدادچاپگر جهت شارژ کارتریج همواره از تونر گرید a (با کیفیت ترین تونر موجود) استفاده می نمایند بنابراین شما چاپی با کیفیت بسیار بالا را تجربه می نمایید. همچنین با پر کردن مخزن کارتریج بیشترین تعداد چاپ را خواهید داشت. سرویس ایاب و ذهاب نیز کاملا رایگان می باشد کافیست با مرکز امدادچاپگر تماس حاصل نمایید.

شما کاربران گرامی می توانید جهت دریافت سرویس شارژ کارتریج در محل با تکنسین های امدادچاپگر در تماس باشید. شما همچنین می توانید جهت دریافت آخرین اطلاعات روز دنیا در زمینه پرینتر های نوظهور و قدیمی به بخش مقالات سایت امداد چاپگر مراجعه کنید. برای استفاده از خدمات بی عیب و نقص این مرکز می توانید از طریق آنلاین و یا از طریق شماره های 02188532480، 09102221293 الی 09102221295 با این مرکز ارتباط برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا